واتانيا گنجايش شبکه مرکزي مالديو را گسترش مي دهد

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،يک مقام آگاه در اين باره گفت:اين طرح براي ارتقا شبکه مخابره مرکزي و به منظورتهيه سرويس هاي مضاعف SDH است و در اين طرح استراتکس سرويس هاي جامع کامپيوتري ، مشاوره و همچنين ارتقا کامل شبکه را به عهده خواهد داشت.در اين طرح استراتکس علاوه بر اين …

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،يک مقام آگاه در اين باره گفت:اين طرح براي ارتقا شبکه مخابره مرکزي و به منظورتهيه سرويس هاي مضاعف SDH است و در اين طرح استراتکس سرويس هاي جامع کامپيوتري ، مشاوره و همچنين ارتقا کامل شبکه را به عهده خواهد داشت.
در اين طرح استراتکس علاوه بر اين که گنجايش حجم شبکه اپراتور مذکور را سه برابر خواهد کرد ، مونيتورينگ و کنترل شبکه ماکروويو و تجهيزات وابسته واتانيا را نيز تهيه خواهد کرد.
طراحي ، تهيه تجهيزات لوجستيکي ،نصب وآموزش از جمله مفاد موجود در قرار داد است که استراتکس موظف به انجام آن است.
“آبراهام اسميت”مدير عامل واتانيا مالديو همکاري با استراتکس را زمينه ساز ارايه فناوري هاي نوين و کارآمد براي کاربران تلفن همراه در اين کشور عنوان کرد و آن را نشانه اي براي پيشرفت بازار ارتباطي اين کشور دانست.
 فناوري Synchronous optical networking روشي است براي استفاده در اطلاعات ديجيتالي ارتباطات که در آن از ليزر يا LEDs  بهره  مي برند.
تعداد کاربران تلفن همراه در مالديو بيش از ۲۴۴هزار نفر اعلام شده است ودر اين کشور دو اپراتور ارتباطي فعال وجود دارد که واتانيا با ۵۹هزار کاربر رتبه دوم را در مالديو دارا مي باشد.
هريس استراتکس نتورکس، تهيه کننده راهکارهاي شبکه هاي بي سيم براي تلفن همراه و سرويس هاي بي سيم خطوط ثابت است و مقر اصلي آن در کاروليناي شمالي آمريکا قراردارد و  به ۱۵۰کشور خدمات خود را عرضه مي کند.
۱۳۴/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا