شرکت چيني “کينگ” اولين تلفن همراه داراي پروژکتور را معرفي کرد

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت اينترنتي “موبايل واک” ، به اين ترتيب مي توان گفت کاربر با خريد  اين گوشي تلفن همراه در حقيقت يک تلفن همراه/تئاتر جيبي خانگي را تهيه مي کند.پروژکتور اين گوشي قابليت انعکاس يک صفحه ۳۰ اينچي با قدرت تفکيک پذيري ۶۴۰ – ۴۸۰ مگا پيکسل …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت اينترنتي “موبايل واک” ، به اين ترتيب مي توان گفت کاربر با خريد  اين گوشي تلفن همراه در حقيقت يک تلفن همراه/تئاتر جيبي خانگي را تهيه مي کند.
پروژکتور اين گوشي قابليت انعکاس يک صفحه ۳۰ اينچي با قدرت تفکيک پذيري ۶۴۰ – ۴۸۰ مگا پيکسل را براي مدت نزديک به ۲ساعت دارد.
پروژکتور اين گوشي با استفاده از فن آوري Liquid crystal on silicon (LCOS or LCoS)ساخته شده است و سيستم تنظيم فوکوس آن بصورت دستي  و با استفاده از نور يک ديود نوراني LED امکان پذير است.
 پيشتر شرکت کره اي “سامسونگ الکترونيک” ، “ميکرو پروژکتور” را براي گوشي هاي تلفن همراه و ديگر وسايل همراه ارايه کرد.
اين وسيله قابليت انعکاس تصاوير را به اندازه ۱۰ تا ۲۰ اينچ روي صفحه سفيد دارد و اين پروژکتور کوچک با سيم به گوشي تلفن همراه و ديگر وسايل همراه متصل مي شود ولي پروژکتورجديد که اين شرکت چيني ساخته است ، طوري طراحي شده که روي خود گوشي نصب مي شود.
جزييات بيشتر درباره اين گوشي و پروژکتور آن  از جمله زمان عرضه به بازار و قيمت آن اعلام نشده است.
۱۳۱/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا