مشکلات و دشوراي هاي استفاده از تلفن همراه هوشمند در ژاپن

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت اينترنتي “موبايل واک” ، درحال حاضر تفکيک وظيفه اصلي تلفن هاي همراه هوشمند از وظايف فرعي و جانبي آن امري مشکل به نظر مي رسد و تقريبا فراموش شده است که در ابتدا  برقراري تماس تلفني بعنوان وظيفه و کاربرد اصلي گوشي هاي تلفن همراه …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت اينترنتي “موبايل واک” ، درحال حاضر تفکيک وظيفه اصلي تلفن هاي همراه هوشمند از وظايف فرعي و جانبي آن امري مشکل به نظر مي رسد و تقريبا فراموش شده است که در ابتدا  برقراري تماس تلفني بعنوان وظيفه و کاربرد اصلي گوشي هاي تلفن همراه تعريف شده بود.
استفاده از ديگرقابليت هاي گوشي هاي هوشمند تلفن همراه در ژاپن از جمله استفاد از بازي هاي کامپيوتري ، تماشاي تلويزيون ، گوشي دادن به برنامه هاي دلخواه راديويي ، استفاده ازسيستم  GPS ، سير و جستجو در اينترنت و ديگر کارآيي هاي آنها ، استفاده ازاين گوشي ها را بسيار پيچيده و مشکل کرده است .
سازندگان گوشي هاي تلفن همراه درحال طراحي و ساخت تلفن هاي همراه جديد با قابليت هاي بيشتر و متنوع تر که نيازهاي روزمره کاربران را دراين زمينه هرچه بيشتر برآورده کند ، هستند و به نظر مي رسد در ژاپن فروش گوشي ها ي تلفن همراه هوشمند با تقاضاي بازار و انتظار کاربران از نحوه و سيستم کاربردي آنها ارتباط مستقيم دارد.
اين طور به نظر مي رسد که برنامه ريزان و مغزهاي متفکري که اين گوشي ها را طراحي مي کنند، برغم سعي و دانشي که دراين راه به خرج مي دهند ، هنوز ناتوان از ارايه يک منو يا فهرست انتخاب وکاربرد ساده براي اين گوشي ها هستند.
بسياري از مردم گوشي هاي هوشمند تلفن همراه را  نه براي استفاده از قابليت ها و کارکردهاي پيچيده آن ، بلکه براي پرستيژ و صرف اين که داراي يک گوشي جديد و پيشرفته هستند، خريداري مي کنند.
اين طور به نظر مي رسيد که بعضي کاربران به اين موضوع معتقد نيستند که گوشي هاي هوشمند تلفن همراه بايد از پيچيدگي هاي بسيار برخوردارباشند و مي گويند بايد به اين فکر بود که پيچيدگي ها را از بين برد.
۱۳۱ /  14

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا