تعداد مشترکان KDDI ژاپن ۷/۴۷ درصد کاهش يافت

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت “رد اوربيت”، “انجمن اپراتورهاي مخابراتي” گزارش داد که تعداد قراردادهاي KDDI از ۱۳۸ هزار و ۵۰۰ مورد  به ۷۲ هزار و ۴۰۰ قرارداد رسيده است.اين آمار با تفريق کردن تعداد قراردادهاي لغو شده از تعداد قراردادهاي جديد محاسبه شده است.کارشناسان بازار اظهار داشتند که اين …

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت “رد اوربيت”، “انجمن اپراتورهاي مخابراتي” گزارش داد که تعداد قراردادهاي KDDI از ۱۳۸ هزار و ۵۰۰ مورد  به ۷۲ هزار و ۴۰۰ قرارداد رسيده است.
اين آمار با تفريق کردن تعداد قراردادهاي لغو شده از تعداد قراردادهاي جديد محاسبه شده است.
کارشناسان بازار اظهار داشتند که اين کاهش اشتراک در نتيجه خراب شدن وجهه مارک au تلفن هاي همراه اين اپراتور است. گزارشاتي از کاربران دريافت شده که باتري هاي گوشي W42K اين اپراتور به دليل اشکالات مداري مي سوزد  و منفجر مي شود.
طبق گفته منتقدان اين کاهش همچنين در نتيجه طرح هاي تعرفه سرويس au است که در مقايسه با ساير اپراتورها پيچيده است.
در مقابل شرکت “سافت بانک موبايل” به دليل اجراي طرح “سفيد” و تعرفه ماهانه پايين بيشترين تعداد اشتراک خالص ماهانه را داشته است.
اين اپراتور ۱۷۳ هزار و ۷۰۰ قرارداد اشتراک شامل قراردادهاي سرويس هاي “ديسني موبايل” داشته است.
شرکت  NTT DoCoMoاپراتور برتر اين صنعت با تعداد خالص ۶۰ هزار و ۹۰۰ قرارداد جديد در جايگاه سوم قرار دارد و پس از آن “اي موبايل” با ۵۱ هزار و ۵۰۰ قرارداد جديد در جايگاه چهارم قرار دارد.
شرکت “ويلکام” که با استفاده از سيستم شخصي تلفن سرويس هاي تلفن همراه را ارايه مي دهد تعداد اشتراکات جديد خود را در عرض دو ماه ۱۱ هزار و ۲۰۰ اعلام کرد.
KDDI  از نظر تعداد کاربر دومين شرکت تلفن همراه  در ژاپن به حساب مي آيد و در اکتبر ۲۰۰۰از ترکيب شرکت DDI، KDDو IDOشکل گرفت.
تعداد کاربران اين کشور تاپايان آوريل ۲۰۰۸ميلادي ۱۰۲ميليون و ۹۹۰ هزار نفر اعلام شده است.
 درژاپن پنج اپراتور ارتباطي سرويس هاي خود را ارايه مي دهند.
۱۱۳/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا