براي دريافت پرينت ريزمكالمات تلفن همراه حضور مالك الزامي است

به گزارش خبرنگار موبنا  به نقل از  روابط عمومي شركت مخابرات خراسان رضوي ، آن دسته از مشتركان تلفن همراه اول كه قصد دريافت پرينت ريزمكالمات تلفن خود را دارند، لازم است علاوه بر همراه داشتن شناسنامه تلفن همراه و آخرين قبض پرداختي، اصل كارت شناسايي خود را نيز به اداره امور مشتركين و متقاضيان …

به گزارش خبرنگار موبنا  به نقل از  روابط عمومي شركت مخابرات خراسان رضوي ، آن دسته از مشتركان تلفن همراه اول كه قصد دريافت پرينت ريزمكالمات تلفن خود را دارند، لازم است علاوه بر همراه داشتن شناسنامه تلفن همراه و آخرين قبض پرداختي، اصل كارت شناسايي خود را نيز به اداره امور مشتركين و متقاضيان ارتباطات سيار استان ارائه دهند.
 همچنين  در صورتي كه مالك تلفن همراه به سن قانوني نرسيده باشد، تحويل پرينت ريز مكالمات توسط قيم قانوني با ارائه مدارك شناسايي لازم مقدور خواهد بود .
 بر اساس اين خبر چنانچه مالك تلفن همراه در قيد حيات نباشد ورثه ايشان مي تواند بعد از انحصارورثه و وكالت قانوني به يكي از ورثه و ارائه مدارك لازم نسبت به اخذ ريز مكالمات اقدام کند.
شايان ذكر است ارگانهاي دولتي و شركت هاي حقوقي در صورتي كه تلفن همراه بنام اداره يا شركت  بوده  جهت اخذ ريزمكالمات با معرفي نماينده به همراه نامه و كارت شناسايي مي توانند ريزمكالمات را اخذ كنند. گفتني است هزينه هر برگ پرينت ريزمكالمات دريافت شده ۵۰۰ ريال مي باشد كه در قبض مشترك محاسبه خواهد شد.
۱۱۷/۱۶

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا