تلويزيون و ويديو همراه بدون فناوري۳G

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،در اين گزارش آمده است ،با وجود اين که اکثر اپراتورهاي شبکه تلفن همراه تمام تلاش خود را به کار گرفته اند تا با استفاده از فناوري ۳Gبه ارايه سرويس هاي تلويزيون همراه بپردازند اما بايد اين امر را نيز در نظر داشته باشند که با کمي بررسي …

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،در اين گزارش آمده است ،با وجود اين که اکثر اپراتورهاي شبکه تلفن همراه تمام تلاش خود را به کار گرفته اند تا با استفاده از فناوري ۳Gبه ارايه سرويس هاي تلويزيون همراه بپردازند اما بايد اين امر را نيز در نظر داشته باشند که با کمي بررسي و تحقيق مي توان به اين نتيجه رسيد که اين فناوري تنها راه ارايه  سرويس هاي مذکور نمي باشد.
در ادامه اين گزارش ازسيستم هاي بي سيم داخلي چون فمتوسل ، WLANو sideloading نام برده شد که مي توان با آن سرويس هاي تلويزيون همراه را با بهترين کيفيت انتقال داد.
آلستر برايدون” يکي از محققان اين پروژه مي گويد:در حال حاضر کاربران آيفون بدون در اختيار داشتن فناوري نسل سوم مي توانند محتواهاي تلويزيوني را روي گوشي خود مشاهده کنند.
وي افزود:اپراتورهايي که نمي توانند از تمام ظرفيت فناوري نسل سوم خود براي انتقال محتواهاي تلويزيوني استفاده کنند مي توانند با استفاده از فناوري sideloading،۷۵ درصد محتواهاي موجود را انتقال دهند .
Sideloading،مکاني است که محتواهاي تلويزيوني از يک PCيا وسيله اي ديگر به حافظه تلفن همراه انتقال مي يابد.
۱۳۴/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا