کميسيون مشترک ايران و اندونزي نيمه دوم خرداد برگزار مي‌شود

به گزارش موبنا احمد پورنگ‌نيا اظهار داشت: وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات، به عنوان رييس کميسيون مشترک از سوي دولت ايران در اين کميسيون حضور دارد.وي افزود: در اين کميسيون شرکت‌کنندگاني بخش‌هاي دولتي و خصوصي نيز در آن شرکت خواهند داشت.به گزارش روابط عمومي وزارت ارتباطات ، مديرکل اموربين الملل اين وزارتخانه در عين حال …

به گزارش موبنا احمد پورنگ‌نيا اظهار داشت: وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات، به عنوان رييس کميسيون مشترک از سوي دولت ايران در اين کميسيون حضور دارد.
وي افزود: در اين کميسيون شرکت‌کنندگاني بخش‌هاي دولتي و خصوصي نيز در آن شرکت خواهند داشت.
به گزارش روابط عمومي وزارت ارتباطات ، مديرکل اموربين الملل اين وزارتخانه در عين حال گفت: وظيفه ما به عنوان رياست ايراني کميسيون، هماهنگي روابط و همکاري‌هاي مشترک بين‌ ارگان‌هاي مختلف دو کشور، در قالب بخش‌هاي گوناگون است.
مهندس پورنگ‌نيا در خصوص ترکيب اعضاي شرکت‌کننده در اين کميسيون،نيز گفت: سازمان‌ها و وزارتخانه‌هاي مختلف سراسر کشور که براي حضور در کميسيون مشترک اعلام آمادگي کرده‌اند، ما را در اين سفر همراهي مي کنند.
وي خاطرنشان کرد: مسايل و پروژه‌هاي جديد شرکت‌کنندگان، در قالب کميسيون مشترک بيان و توسط وزراي دو طرف به عنوان روساي کميسيون‌هاي مشترک، امضا مي‌شود.
برقراري و هماهنگي ارتباط با کشورهاي مختلف، در قالب کميسيون‌هاي مشترک بين وزارتخانه‌هاي مختلف تقسيم، و وزارت ارتباطات مسوول ارتباط با کشور اندونزي شناخته شده است.
۱۲۸/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا