دو خبر از فروشگاه مجازي موسيقي نوکيا و فروشگاه بوست موبايل

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي سافت پديا، اين فروشگاه آخرين مجموعه از پورتال موسيقي آنلاين و دهمين فروشگاه مجازي موسيقي پس از فنلاند، انگليس، آلمان، هلند، فرانسه، ايرلند، استراليا و سنگاپور است که توسط نوکيا به شکل جهاني راه اندازي مي شود. اين فروشگاه نيزهمانند ساير فروشگاه هاي نوکيا …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي سافت پديا، اين فروشگاه آخرين مجموعه از پورتال موسيقي آنلاين و دهمين فروشگاه مجازي موسيقي پس از فنلاند، انگليس، آلمان، هلند، فرانسه، ايرلند، استراليا و سنگاپور است که توسط نوکيا به شکل جهاني راه اندازي مي شود.
اين فروشگاه نيزهمانند ساير فروشگاه هاي نوکيا در کشورهاي ديگر ميليونها آهنگ از همه هنرمندان بزرگ جهان را به کاربران ارايه مي دهد. 
فروشگاه مجازي موسيقي نوکيا از طريق کامپيوتر يا گوشي هاي پيشرفته نوکيا همچون N81، N82 و N95 8GB قابل دسترسي خواهد بود. 
کاربران مي توانند در اين فروشگاه ها مرورگري و جستجو کرده و آهنگ ها را به سادگي با پرداخت ده يورو براي يک آلبوم کامل دانلود کنند.
سوئد با ضريب نفوذ ۱۱۲ درصدي و بيش از ۱۰ ميليون کاربر يکي از بازارهاي توسعه يافته در اروپا به حساب مي آيد.
                                       ***
شرکت آمريکايي “بوست موبايل” سه فروشگاه خرده فروشي اختصاصي جديد را در آمريکا افتتاح کرد.
به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل ازسايت اينترنتي ” اسلش فون” ، فروشگاههاي جديد اين شرکت که به منظور عرضه بيشتر و کامل توليداتش راه اندازي شده اند ،  در “هانتينگتن پارک” واقع در کاليفرنيا ، “هياله” واقع در فلوريدا  و “هوستون” واقع در تگزاس ، افتتاح شدند.
“مايکل لانزون”معاون فروش و بازاريابي بوست موبايل گفت : فروشگاههاي ما تحولي بزرگ در عرضه کالاهاي ساخت اين شرکت ايجاد خواهد کرد و ما تمامي تلاش مان را براي ارايه خدما بهتربکار مي گيريم.
شرکت آمريکايي “بوست موبايل”  تحت مالکيت شرکت اسپرينت نکستل درسال ۲۰۰۰ميلادي تاسيس شده و دفاتر مرکزي آن در شهر “ايروين” Irvine  کاليفرنيا قراردارد.
اين شرکت در زمينه صنعت بي سيم فعاليت دارد.
۱۳۱/۱۳۵/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا