سرويس “مزاحم نشويد” تلفن ثابت به صورت رايگان ارائه مي شود

احمد فرهادي در گفت وگو با خبرنگار موبنا با اشاره به مصوبات چهلمين جلسه کميسيون تنظيم مقررات ، اظهار داشـت:طبق مصوبات اين جلسه در سال جاري، رقابت لازم بين اپراتورها ايجاد و کاهش تعرفه ها نيز با سرعت بيشتري پيگيري خواهد شد؛ به طوري که نتايج آزادسازي و فعاليت هاي وزارت ارتباطات نيز به صورت …

احمد فرهادي در گفت وگو با خبرنگار موبنا با اشاره به مصوبات چهلمين جلسه کميسيون تنظيم مقررات ، اظهار داشـت:طبق مصوبات اين جلسه در سال جاري، رقابت لازم بين اپراتورها ايجاد و کاهش تعرفه ها نيز با سرعت بيشتري پيگيري خواهد شد؛ به طوري که نتايج آزادسازي و فعاليت هاي وزارت ارتباطات نيز به صورت پررنگ تر در اختيار مردم قرار مي گيرد.
وي با بيان اينکه کيفيت خدمات ارتباطي مخابراتي ، در حال رسيدن به حد نرمال و استاندارد است ، تاکيد کرد: در سال جاري آزاد سازي مخابرات ، با سرعت بيشتري به وقوع خواهد پيوست.
مشاور عالي سازمان تنظيم مقررات در خصوص تصويب ارائه سرويس Dont Disturb”” (مزاحم نشويد) نيز گفت:اين سرويس از طريق شبکه تلفن ثابت قابل ارائه است و مشترکين مي توانند از اين پس بدون پرداخت تعرفه از آن استفاده کنند.
به گفته وي براساس پيشنهاد شرکت مخابرات ايران، رقمي براي اين سرويس تعيين نشد و کميسيون تنظيم مقررات با تعرفه رايگان اين سرويس موافقت کرد و آن را مورد تصويب قرار داد.
وي يادآور شد: اين سرويس به کمک مشترکاني مي آيد که تمايل به پاسخ برخي تماس هاي تلفني خود را ندارند.
مهندس فرهادي تصريح کرد: جزييات ارائه اين سرويس و نحوه استفاده از آن ، پس از ابلاغ توسط شرکت هاي مخابرات استاني اعلام عمومي خواهد شد.
مشاور عالي سازمان تنظيم مقررات در عين حال از بررسي تعرفه هاي پستي در کميسيون تنظيم مقررات خبر داد و گفت:تغيير قابل توجه تعرفه هاي پستي بزودي در کميسيون تنظيم مقررات تصويب و اعلام مي شود تا مردم از تسهيلات سرويس هاي پست با قيمت مناسب استفاده کنند.
به گفته وي مشروح کامل تعرفه هاي اين سرويس ها، پس از تصويب نهايي اعلام خواهد شد و توضيحات لازم در اين باره، توسط مسئولان شرکت پست در اختيار مردم قرار مي گيرد.
۱۲۸/۱۶

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا