نوکيا و Ikivo ابزار بهره وري از جاوا ارايه دادند

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي سافت پديا، اين ابزار جديد هزينه ها و زمان طراحي واسط کاربري گرافيکي در کاربردهاي موبايل را کاهش مي دهد.نوکيا و Ikivo به عنوان توليد کنندگان مطرح کاربردهاي قدرتمند رسانه اي بر اساس استانداردهاي باز اعلام کردند که در حال توليد ابزار کاملي براي …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي سافت پديا، اين ابزار جديد هزينه ها و زمان طراحي واسط کاربري گرافيکي در کاربردهاي موبايل را کاهش مي دهد.
نوکيا و Ikivo به عنوان توليد کنندگان مطرح کاربردهاي قدرتمند رسانه اي بر اساس استانداردهاي باز اعلام کردند که در حال توليد ابزار کاملي براي همکاري موثر ميان طراحان گرافيک و مهندسان نرم افزار در توسعه کاربردهاي جاوا براي دستگاه هاي تلفن همراه هستند.
اين ابزار جديد پلتفورم SDK نوکيا ، سيستم جاوا، کاربرد Adobe، Ikivo Animator و Suns NetBeans را با هم ادغام مي کند و طراحان واسط کاربري را قادر مي کند که بدون اتلاف وقت و صرف زمان براي ترجمه و تفسير، اين طرح ها را در کد جاوا طراحي کنند.
با استفاده از ابزار SVG طراحان گرافيک براي توليد يک کاربرد و واسط کاربري مفيد آزادند و اين امکان براي آنان وجود دارد که بدون نياز به کمک مهندسان نرم افزار اين طرح ها را داخل يک کد ترجمه کنند.
نوکيا از SVG براي توسعه جاوا از طريق پياده سازي JSR 226 که در نسخه سوم سيستم عامل S60 و نسخه پنجم سري ۴۰ وجود دارد پشتيباني مي کند.
۱۳۵/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا