ميان افزار OS 2.0 beta براي گوشي هاي آيفون معرفي شد

به گزارش گروه اخبارخارجي “موبنا” به نقل ازسايت اينترنتي “موبايل واک” ، عرضه گوشي هاي نسل سومي آيفون به بازار در حالي است که شبکه سرويس دهي آن هنوز از ابزارهاي لازم براي گوشي هاي نسل سومي مناسب نيست.اين شرکت اعلام کرد که تغييراتي در جهت بهبود و ارتقاي سيستم فني داخلي گوشي هاي نسل …

به گزارش گروه اخبارخارجي “موبنا” به نقل ازسايت اينترنتي “موبايل واک” ، عرضه گوشي هاي نسل سومي آيفون به بازار در حالي است که شبکه سرويس دهي آن هنوز از ابزارهاي لازم براي گوشي هاي نسل سومي مناسب نيست.
اين شرکت اعلام کرد که تغييراتي در جهت بهبود و ارتقاي سيستم فني داخلي گوشي هاي نسل سومي آيفون صورت گرفته است که ظرفيت توان باتري هاي اين گوشي ها براي بيش از ۵ ساعت ارايه و دريافت سرويس هاي نسل سومي را افزايش مي دهد.
ميان افزار OS 2.0 beta 5 گوشي هاي آيفون ، سرويس هاي نسل سومي تلفن همراه را در اين گوشي ها با توجه به ظرفيت باتري آن ، امکان پذير مي کند.
گفته مي شود که با استفاده از اين ميان افزار ، امکان دسترسي به صفحات سنگين وب  با استفاده از گوشي هاي نسل سومي آيفون  فراهم شود.
شرکت “اپل” Apple Inc.  عرضه کننده گوشي هاي آيفون ، درسال ۱۹۶۷ درآمريکا تاسيس شد و دفتر مرکزي آن درشهر کاليفرنيا قرار دارد .
اين شرکت در زمينه صنعت نرم افزار و سخت افزار کامپيوتر و توليد لوازم الکترونيکي فعاليت دارد.
درآمد اين شرکت درسال ۲۰۰۷ ميلادي ۰۱/۲۴ ميليارد دلار و درامد عملياتي آن ۴۱/۴ ميليارد  دلار و همچنين درآمد خالص در همين سال ۵۰/۳ ميليارد دلار اعلام شد ه است.
اين شرکت  17 هزار و ۷۸۷ کارمند تمام وقت و ۲ هزار و ۳۹۹ کارمند نيمه وقت دارد.
۱۳۱/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا