فناوري بي سيم باعث کاهش ۲۰درصدي تعداد بيمارستان هاي آمريکا شده است

اعلام کردند که  فناوري بيسيم از سال ۱۹۷۵ ميلادي  تاکنون باعث کاهش ۲۰درصدي تعداد بيمارستان ها در آمريکا شده است.به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،در اين گزارش آمده است که تعداد بيمارستان ها در اين کشور از بيش ازهفت هزار در سال ۱۹۷۵به حدود پنج هزارو۷۴۷ در سال ۲۰۰۷رسيد.اين گزارش مي افزايد، ارتباط …


اعلام کردند که  فناوري بيسيم از سال ۱۹۷۵ ميلادي  تاکنون باعث کاهش ۲۰درصدي تعداد بيمارستان ها در آمريکا شده است.به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،در اين گزارش آمده است که تعداد بيمارستان ها در اين کشور از بيش ازهفت هزار در سال ۱۹۷۵به حدود پنج هزارو۷۴۷ در سال ۲۰۰۷رسيد.
اين گزارش مي افزايد، ارتباط بيماران و پزشکان از طريق فناوري ارتباط از راه دور و بي يسم ، مراجعه به بيمارستان ها و مراکز درماني را کاهش داده است و اين امر به نوبه خود بر تاسيس و راه اندازي اين مراکز تاثير داشته است.
کمبود تعداد کارمندان، کاهش پرداخت مراقبت هاي پزشکي،عدم پرداخت از سوي بيماران بيمه شده، افزايش اشتباهات پزشکي، افزايش در هزينه هاي اجرايي وانرژِي از جمله چالش هايي است که تاثيرمستقيمي بر کاهش تعداد بيمارستانها وافزايش رويکرد مسولان اين بخش ها به ارايه مراقبت هاي پزشکي از طريق فناوري هاي بي سيم شده است.
درادامه اين گزارش آمده است : افزايش ارايه مراقبت هاي پزشکي از طريق فناوري هاي بي سيم در سال ۲۰۰۷ ميلادي ۲ ميليارد و هفت ميليون دلاردر آمد دربرداشته که اين رقم نسبت  به سال ۲۰۰۶و ۲۰۰۵ ميلادي   22.9درصد رشد داشته است.
در صورتي که روند رشد به اين صورت ادامه يابد تاسال ۲۰۱۲ درآمد حاصل از اين بخش از فناوري هاي بي سيم به ۹ميليارد و ۶۰۰ميليون دلار مي رسيد.
در اين گزارش آمده است که ۷۲درصد از سازمان هاي ارايه دهنده مراقبت هاي بهداشتي  درماني در آمريکا در فاصله سال هاي ۲۰۰۶تا ۲۰۰۷ ميلادي بودجه بخش IT خود را افزايش داده اند.
۱۳۴/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا