سرويس جديد SMS براي مراقبت از سلامتي مادران در استراليا

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت “نيوز گالري”،  اين سرويس پيام کوتاه علاوه بر ارايه نکات و اطلاعاتي درباره اين که چطور بهتر از فرزندان خود مراقبت کنيم، نکات و اطلاعاتي را نيز درباره اين که والدين چطور از خودشان مراقبت کنند، ارايه مي دهد.اين سرويس از موضوعات مختلف مراقبتي والدين …

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت “نيوز گالري”،  اين سرويس پيام کوتاه علاوه بر ارايه نکات و اطلاعاتي درباره اين که چطور بهتر از فرزندان خود مراقبت کنيم، نکات و اطلاعاتي را نيز درباره اين که والدين چطور از خودشان مراقبت کنند، ارايه مي دهد.
اين سرويس از موضوعات مختلف مراقبتي والدين و فرزندان برخوردار است.
 هر موضوع شامل ۱۲ پيام راهنما است که هر ۳ روز يکبار به تلفن همراه والدين ارسال مي شود.
قيمت خريد هر موضوع راهنما  95/6 دلار است.
طبق گفته “جودي بنونيست” روانشناس، نويسنده و مدير سايت Parent Wellbeing، اغلب کتاب هاي راهنماي والدين و صحبتهاي متخصصان درباره اين است که “چه چيزي براي فرزند خوب است”.  
وي افزود : اما زماني که والدين ۳ صبح براي آرام کردن نوزاد خود از خواب بيدار مي شوند “چه چيزي براي فرزند خوب است” فقط نيمي از داستان است و جمله بهتر اين است که بگوييم چه چيزي براي والدين و نوزاد خوب است.
والدين هميشه به اين نياز ندارند که به آنها گفته شود چطور از فرزندان خود مراقبت کنند، در عوض بايد آسايش خود را بيشتر کنند تا بهتر بتوانند به مراقبت از فرزندان خود بپردازند.
تحقيقات موسسه روانشانسي Positive نشان مي دهد که والدين مطمئن و شاد بهتر مي توانند از فرزندان خود مراقبت کنند که در نتيجه فرزندان از لحاظ روحي و جسمي بهتر تربيت مي شوند.
وي افزود: ارسال پيام مستقيمً به تلفن همراه زنان راه ابتکاري و موثر براي دستيابي به اين هدف است.
طبق گفته “هالي اوون” متخصص موسسه Champagne for the Ladies ، تلفن هاي همراه مهم ترين وسيله رسانه اي جمعي است و ۷۰ درصد زنان هنگام خواب  تلفن همراه را بالاي سرخود مي گذارند تا در دسترس شان باشد.
“اوون” افزود: اطلاعات Parent Wellbeing شخصي، و محرمانه است.
وب سايت Parent Wellbeing همچنين شامل بلاگ هاي شخصي متخصصان سلامتي ، انجمن هاي اينترنتي، و اخبار ماهانه رايگان است.
۱۱۳/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا