اپراتور باهاما سرويس داده تلفن همراه ارايه مي دهد

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،يک مقام آگاه در اين باره گفت: در مرحله اول از ارايه اين طرح ، سرويس مذکور در ميان تعداد اندکي از کاربران آزمايش شد.“مارلون جانسون”نايب رييس BTC، سرويس BU  را يکي  از فناوري هاي نوين صنعت ارتباطات دانست و اعلام کرد ما اطمينان داريم کاربران ما از …

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،يک مقام آگاه در اين باره گفت: در مرحله اول از ارايه اين طرح ، سرويس مذکور در ميان تعداد اندکي از کاربران آزمايش شد.
“مارلون جانسون”نايب رييس BTC، سرويس BU  را يکي  از فناوري هاي نوين صنعت ارتباطات دانست و اعلام کرد ما اطمينان داريم کاربران ما از ارايه اين سرويس ابراز رضايت خواهند کرد .
وي افزود :در مرحله اول اين طرح سرويس هاي خود را در اختيار کاربران GSM دايمي  قرار مي دهيم و سپس  کاربران اعتباري نيز امکان استفاده از اين سرويس را پيدا مي کنند.
جانسون خاطر نشان کرد: کاربران سرويس داده BUشرکت ارتباط از راه دور BTC با اين طرح امکان استفاده ازسرويس هاي SMS, MMSو GPRSراخواهند داشت.
اين شرکت همچنين اعلام کرد که قصد داردتا پايان ماه جاري سرويس رومينگ TDMAخود را تکميل کند.
تعداد کاربران تلفن همراه در باهاما تا نوامبر ۲۰۰۷ ميلادي ۲۶۰هزار نفر اعلام شده است.
BTC تنها اپراتور ارتباطي اين کشور است.
باهاما کشوري است انگليسي زبان در اقيانوس اطلس که در شرق فلوريدا آمريکا و در شمال کوبا قرار دارد.
اين کشور که در گذشته مستعمره بريتانيا بود ، در سال ???? به استقلال رسيد و اکنون فرمانداري کل است و مانند کانادا و  بيش از ?? کشور ديگر، عضوي از کشورهاي اتحاديه کشورهاي همسود  ( مشترک المنافع) مي باشد.
 ملکه انگليس رييس دولت باهاما نيز محسوب مي‌شود.
باهاما داراي  13هزار و ۹۴۰کيلومتر مربع وسعت  و۳۰۰هزار نفر جمعيت مي باشد و پايتخت آن ناسائو است.
۱۳۴/ ۱۴  

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا