نرم افزار ضبط ويديويي با صدا براي آيفون عرضه شد

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت اينترنتي “موبايل واک” ، نسخه برنامه ياد شده با مشخصات version 1.1.6 – Full feature Update توسط شرکت ” DreamCatcher” توليد شده است.با ارايه نرم افزار ياد شده ، گوشي هاي آيفون قابليت ضبط ويدويي / صوتي با فرمت mpeg4 را خواهند داشت.کاربران گوشي هاي …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت اينترنتي “موبايل واک” ، نسخه برنامه ياد شده با مشخصات version 1.1.6 – Full feature Update توسط شرکت ” DreamCatcher” توليد شده است.
با ارايه نرم افزار ياد شده ، گوشي هاي آيفون قابليت ضبط ويدويي / صوتي با فرمت mpeg4 را خواهند داشت.
کاربران گوشي هاي ايفون با فرمت صوتي / تصويري يادشده مي توانند به مدت يکساعت برنامه اي را روي گوشي هايشان ضبط کنند و فقط ۶۰ مگابايت از فضاي حافظه گوشي اشغال مي شود.
کاربران آيفون با استفاده از اين نرم افزار مي توانند با ضبط ۱۵فريم در ثانيه که حاکي از کيفيت بالاي تصاوير ويدويي است ، با ضبط تمامي  تصاوير و مناظر زيباي اطراف از ديدن آنها لذت ببرند.
کاربران ايفون با استفاده از برنامه نرم افزاري ارايه شده مي توانند تنظيمات صوتي و تصويري را توسط ولوم کنترل صدا و مود يا حالت تصويري ، کنترل کنند.
شرکت اپل Apple Inc عرضه کننده گوشي هاي آيفون ، درسال ۱۹۷۶ در آمريکا تاسيس شد و دفتر مرکزي آن در شهر کاليفرنيا قراردارد.
فعاليت اين شرکت در زمينه صنعت نرم افزار و سخت افزار ، کامپيوتر، تلفن همراه،  و ديگروسايل الکترونيکي است.
درآمد کل اين شرکت در سال مالي ۲۰۰۷ ميلادي ۰۱/۲۴ ميليارد دلار ، درآمد عملياتي ۴۱/۴ ميليارد  و درآمد خالص آن نيز ۵۰/۳ ميليارد دلار اعلام شده است.
اين شرکت براساس آما سپتامبرسال ۲۰۰۶ ميلادي ،  17 هزار و ۷۸۷ کارمند تمام وقت و ۲ هزار و ۳۹۹ کارمند نيمه وقت دارد.
۱۳۱/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا