رکود اقتصادي آمريکا و کاهش نرخ سود اپراتورها

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت “رويترز”، رکود اقتصادي موجب شده تا کاربران تلفن همراه به دنبال روش هايي براي کاهش هزينه قبض هاي خود باشند و اين امر بنوبه خود در درآمد و سود اپراتور ها تاثير دارد.به گفته تحليلگران، سود اپراتور ها با توجه به  رشد صنعت بي سيم  …

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت “رويترز”، رکود اقتصادي موجب شده تا کاربران تلفن همراه به دنبال روش هايي براي کاهش هزينه قبض هاي خود باشند و اين امر بنوبه خود در درآمد و سود اپراتور ها تاثير دارد.
به گفته تحليلگران، سود اپراتور ها با توجه به  رشد صنعت بي سيم  و کاهش مشترکين تلفن ثابت و افزايش کاربران تلفن همراه با رشد همراه باشد اما  اپراتورها ي آمريکا درآمد و سود کمتري کسب کرده اند.
تمامي نگاه ها به سمت اپراتور شماره ۳ آمريکا “اسپرينت نکستل” است زيرا مي تواند با سلطه جويي در هزينه تماس رقابت در قيمت را ايجاد کند.
“دونا جايگرز” محقق “جانکو پارتنرز” با توجه به قيمت بالاي نفت و مواد غذايي و بيکاري گفت: مردم در هزينه ماهانه خود صرفه جويي مي کنند.
نوکيا توليد کننده تلفن همراه از کاهش درآمدها در بازار تلفن همراه آمريکا به دليل وضعيت اقتصادي اين کشور خبر داد.
AT&T نيز اعلام کرد که در نتيجه هزينه ۳۷۴ ميليون دلاري مالياتي، ۴ هزار و ۶۰۰ نفر معادل ۵/۱ درصد نيروي خود را تعديل مي کند.
۱۱۳/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا