در آمد ال جي هند ۲۰ درصد رشد مي يابد

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت “اکونوميک تايمز”، ” وي راماچاندران” مدير فروش و بازاريابي ال جي هند (LGEIL ) گفت: شرکت قصد دارد درآمد خود  را به ۱۱۵ميليارد روپيه برساند. وي افزود: هم اکنون درآمد شرکت ۸۲ ميليارد و ۵۰۰ ميليون روپيه  است و دستيابي به رشد ۱۷ تا ۲۰ …

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت “اکونوميک تايمز”، ” وي راماچاندران” مدير فروش و بازاريابي ال جي هند (LGEIL ) گفت: شرکت قصد دارد درآمد خود  را به ۱۱۵ميليارد روپيه برساند.
وي افزود: هم اکنون درآمد شرکت ۸۲ ميليارد و ۵۰۰ ميليون روپيه  است و دستيابي به رشد ۱۷ تا ۲۰ درصدي در سال جاري ميلادي دور از انتظار نيست.
شرکت همچنين قصد دارد که بيش از ۴۰ نمايندگي انحصاري را در بخش هاي غربي و جنوبي کشور راه اندازي کرده و ۳ميليارد و ۸۰۰ميليون روپيه براي بازاريابي در سال جديد سرمايه گذاري کند.
راما چانداران تاکيد کرد که شرکت ال جي هند پس از حضور اخير در حوزه تلفن همراه، هم اکنون قصد دارد حضور در بازار را با ارايه مدل هاي جديد GSM و CDMA افزايش دهد.
وي افزود: شرکت LGEIL (شعبه هندي ال جي کره) انتظار دارد که در بخش LCD  و  تلويزيون پلاسما رشد زيادي داشته باشد.
راما چاندران گفت: هم اکنون ما با در دست داشتن ۲۲ درصد سهم بازار LCD در رتبه دوم قرار داريم و قصد داريم در سال جاري اين سهم را به بيش از ۳۰ درصد برسانيم.
۱۱۳/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا