تلفنيکا طرح بهينه سازي شبکه شبکه وايمکس اينتل را اجرا مي کند

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،”ريکاردو کارئون”مدير بخش آمريکاي لاتين اينتل در اين باره گفت:بر اساس يادداشت تفاهمي که به اين منظور بين دو شرکت به امضا رسيده است، سرويس هاي دسترسي به فناوري هاي ارتباطي و اطلاعاتي ICT واينترنت پهن باند براي استفاده مصرف کنندگان و تجار در آمريکاي لاتين گسترش مي …

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،”ريکاردو کارئون”مدير بخش آمريکاي لاتين اينتل در اين باره گفت:بر اساس يادداشت تفاهمي که به اين منظور بين دو شرکت به امضا رسيده است، سرويس هاي دسترسي به فناوري هاي ارتباطي و اطلاعاتي ICT واينترنت پهن باند براي استفاده مصرف کنندگان و تجار در آمريکاي لاتين گسترش مي يابد.
وي خاطر نشان کرد ، بر اساس اين همکاري قرار است که شبکه وايمکس موجود اين اپراتور به استاندارد IEEE 802.16eارتقا يابد.
کارئون افزود: اينتل حامي اصلي فناوري وايمکس در اين بخش از قاره آمريکا به شمار مي آيد.
مدير بخش آمريکا لاتين اينتل هدف از اين طرح را افزاش کيفيت فناوري هاي ارتباطي ،ارايه فناوري هاي نوين و بالا بردن کيفيت زندگي در آمريکاي لاتين عنوان کرد.
تلفنيکا اپراتور تلفن همراه اسپانيايي است که در کشورهايي چون مکزيک،انگليس،آلمان،ايرلند،بوسني هرزگوين ،بيشتر کشورهاي آمريکاي لاتين  سرويس هاي خود را ارايه مي دهد .
تعداد کاربران اين اپراتور دراسپانيا ۲۲ميليون و۴۲۰هزار نفر و در جهان ۱۵۸ميليون و ۸۰۰هزار نفر مي باشد که با توجه به اين تعداد کاربر و سرويس هايي که ارايه مي دهد در بين رقبايش در اسپانيا مقام اول و در جهان مقام چهارم را دارا مي باشد.
شرکت “اينتل” Intel Corporation  ، درسال ۱۹۶۸ ميلادي در شهر “سانتا کلارا” واقع در ايالت کاليفرنيا آمريکا تاسيس شد.
اين شرکت در زمينه صنعت نيمه هادي ها ، توليد ريز پردازنده ها، فلش مموري ، تراشه هاي مادربرد (Motherboard Chipsets) ، کارت هاي اينترفيس شبکه و تراشه هاي بلوتوث فعاليت دارد.
درآمد شرکت اينتل در سال ۲۰۰۷ ميلادي بيش از ۳/۸۳ ميليارد دلار ، سود عملياتي آن ۲/۸ ميليارد دلار و سود خالص آن ۷ميليارد دلار اعلام شده است.
 تعداد کارکنان اين شرکت  94 هزار و يکصد نفر گزارش شده است.
۱۳۴/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا