معرفی گوشی XPERIA X2 سونی اریکسون

 به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، این گوشی ۱۵۵ گرمی در ابعاد ۱۱۰ در ۱۶ در ۵۴ میلیمتر ساخته شده است.صفحه کلید این گوشی کشویی QWERTY است که  این امکان را فراهم می آورد تا بتوان به راحتی با سیستم عامل و واسط کاربری ویندوز موبایل نسخه ی ۵/۶ کار کرد.گوشی XPERIA X2  سونی اریکسون …

 به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، این گوشی ۱۵۵ گرمی در ابعاد ۱۱۰ در ۱۶ در ۵۴ میلیمتر ساخته شده است.
صفحه کلید این گوشی کشویی QWERTY است که  این امکان را فراهم می آورد تا بتوان به راحتی با سیستم عامل و واسط کاربری ویندوز موبایل نسخه ی ۵/۶ کار کرد.
گوشی XPERIA X2  سونی اریکسون توانایی پشتیبانی چهار باند ۸۵۰ ، ۹۰۰ ، ۱۸۰۰ ، ۱۹۰۰ GSM و سه باند ۹۰۰ ، ۱۹۰۰ ، ۲۱۰۰ HSDPA را دارد.
سونی اریکسون XPERIA X2 دارای یک نمایشگر LCD بزرگ ۲/۳ اینچی لمسی با قابلیت نمایش ۶۵ هزار رنگ است.
 با واسط کاربری پیشرفته و پنل جدید سه بعدی (۳D) کاربر می تواند از صفحه ی کار انعطاف پذیر که ویژگی های بیزینس، سرگرمی ها و نیز ارتباطات را در خود جای داده است لذت ببرد.
بر روی سونی اریکسون XPERIA X2 یک دوربین هشت مگاپیکسلی نصب شده است.
دوربین آن می تواند تصاویری در حد کیفیت تصاویر دوربین های دیجیتال متداول ایجاد کند، بعلاوه ی اینکه فلاش و فوکوس اتوماتیک نیز دارد.
این گوشی نیز به مانند دیگر گوشی های تلفن همراه امروزی قادر به ارسال و دریافت SMS، MMS و Email است.
 از دیگر امکانات ارتباطی این گوشی بلوتوث نسخه ی ۱/۲ است که جدیدترین نسخه بلوتوث نصب شده بر روی گوشی های تلفن همراه است و امکان انتقال فایل ها را با سرعت زیاد و زمان کمتر بوجود می آورد.
این گوشی قابلیت پشتیبانی از اینترنت بی سیم Wi-Fi نیز دارد و بدین طریق می توان توسط آن به اینترنت پر سرعت دسترسی پیدا کرد. همچنین می توان بوسیله ی شبکه ی GPRS 32 – 48 kbps اتصال به اینترنت داشت. مرورگر اینترنت WAP 2.0 آن نیز توانایی پشتیبانی از HTML IE و انواع فیدهای RSS را دارد.
این گوشی قادر است تا کلیه اسناد Microsoft office را به نمایش دهد و در صورت لزوم می توانید به ویرایش آنها نیز اقدام کنید.
پخش کننده صوتی تصویری آن نیز قادر به پشتیبانی از همه ی فرمت های MP3TWAV،eAAC +، WMA، MP4، Xvid،WMV9 ،H .263،H .264  را داراست.
حافظه داخلی این گوشی ۱۱۰ مگابایت است که توسط مموری کارت تا ۱۶ گیگابایت ارتقا می یابد.
از دیگر ویژگی های XPERIA  می توان به  سیستم موقعیت ‌یاب ماهواره‌ای (A-GPS Support)، سنسور ماسوره ای (Proximity Sensor) برای خاموش کردن اتوماتیک گوشی، سنسور شتاب سنج برای چرخش خودکار صفحه ی نمایش به حال عمودی و افقی، صفحه ی کلید استاندارد QWERTY، قابلیت تشخیص دست خط (Handwriting Recognition) دوربین با لنز کارل زایس و لرزش گیر دست و فوکوس لمسی، درج موقعیت زمانی و مکانی بر روی عکس، برنامه ی کاربردی You Tube ، خروجی تلوزیون، مرورگر اسناد Microsoft office و PDF  اشاره کرد.
 باتری لیتیوم یون استاندارد آن که ظرفیت ۱۵۰۰ میلی آمپری را دارد می تواند به مدت زمان ۱۰ ساعت در زمان مکالمه و ۵۰۰ ساعت در زمان انتظار شارژ بدهد.
۱۲۹/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا