گوشی محکم ۳۰۰ دلاری مجهز به آخرین استانداردهای نظامی (+عکس)

این گوشی هوشمند که هم‌اکنون وارد بازار آمریکا شده است می‌تواند بالاترین و پایین‌ترین سطح دما را تحمل کند، سقوط از ارتفاع بلند هیچ مشکلی را برای آن به وجود نیاورد و شدیدترین شوک‌ها دردسری برای آن ایجاد نکند.

موبنا، رضا خواجه‌وند – تصور کنید در یک کارگاه ساختمانی مشغول به کار هستید یا در یکی از معادن نمک کار می‌کنید و به هر حال شبیه به همه ساکنان هزاره سوم مجبور هستید به طور مرتب از تلفن همراه استفاده کنید. اگر یک دستگاه آیفون یا گلکسی در اختیار داشته باشید تردیدی نیست که به واسطه شرایط کاری خود با مشکل مواجه می‌شوید و طوری نمی‌کشد گوشی شما آسیب می‌بیند. در این وضعیت شما به یک گوشی هوشمند پیشرفته نیاز ندارید و همین که یک گوشی معمولی بتواند نیازهای ارتباط شما را برطرف کند کافی خواهد بود. یکی از بهترین گزینه‌هایی که هم‌اکنون ارایه شده است «سونیم اکس‌پی۵» نام دارد.

گوشی محکم ۳۰۰ دلاری مجهز به آخرین استانداردهای نظامی (+عکس)

این گوشی هوشمند که هم‌اکنون وارد بازار آمریکا شده است استاندارد نظامی ۸۱۰جی دارد. با این استاندارد گوشی مذکور می‌تواند بالاترین و پایین‌ترین سطح دما را تحمل کند، سقوط از ارتفاع بلند هیچ مشکلی را برای آن به وجود نیاورد و شدیدترین شوک‌ها دردسری برای آن ایجاد نکند.

برای این گوشی استاندارد آی‌پی۶۹ هم در نظر گرفته شده است تا «سونیم اکس‌پی۵» کاملا ضدآب و ضدگرد و غبار باشد و اگر با آن به مدت ۳۰ دقیقه در عمق ۶.۵ پایی آب باشید هیچ مشکلی به وجود نمی‌آید.

گوشی محکم ۳۰۰ دلاری مجهز به آخرین استانداردهای نظامی (+عکس)

گوشی «سونیم اکس‌پی۵» نمایشگر ۲.۴ اینچی را در خود جا داده است که تصاویر رنگی در آن با کیفیت ۲۴۰ در ۳۲۰ پیکسل به نمایش درمی‌آیند. تراشه اصلی گوشی «اسنپدراگون ۴۰۰» است و دو هسته ۱.۲ گیگاهرتزی همراه با تراشه گرافیکی «آدرونو ۳۰۶» در آن به کار گرفته شده‌اند. این گوشی قوی و محکم یک گیگابایت رم و ۴ گیگابایت حافظه داخلی دارد. اسپیکرهای اصلی دستگاه دوگانه هستند و به شما امکان می دهند به راحتی صدا را در مکالمات صوتی بشنوید. دوربین اصلی دستگاه نیز ۵ مگاپیکسلی است.

این گوشی هوشمند سه سال گاراتنی دارد و اگر به واسطه هرگونه آسیب احتمالی مشکلی برای آن ایجاد شود می‌توانید از شرکت سازنده یک دستگاه گوشی نو در اختیار بگیرید. آمریکایی‌ها می‌توانند با پرداخت ماهانه ۱۴ دلار به مدت دو سال این گوشی قوی را از آن خود کنند. در غیر این صورت گوشی به صورت نقدی به قیمت ۳۳۶ دلار فروخته می‌شود.

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دکمه بازگشت به بالا