کفش های ورزشی لامبورگینی (+عکس)

لامبورگینی در کنار دنیای سرعت و خودروهای سوپر اسپرت، اینبار سرعت را به دنیای دونده ها و ورزشکار ها آورده است.

موبنا، پوریا غلامحسینی – خودروساز مشهور ایتالیایی به همراه شرکت تولیدکننده کفش های ورزشی میزونو محصول همکاری دوساله خود را ارائه داده است: “کفش های ورزشی سریِ تنجین ۲”.

کفش های ورزشی لامبورگینی

این کفش با داشتن قالب فیبر کربن و پلاستیک، وزن را به انرژی تبدیل میکند؛ کف کفش که طراحی منحصر به فرد آن از خودروهای سوپراسپرت لامبورگینی الهام گرفته شده است، به پا کمک میکند که از شدت برخورد با زمین کم کرده و حتی تنظیم میکند که هر گام با زاویه مناسبی برداشته شود.

کفش های ورزشی لامبورگینی

ماده ی X10 (مخلوط کربن و پلاستیک استفاده شده در قالب کفش) در جلوی کفش که بسیار ضربه میخورد مقاومت بالا و در پاشنه پا کشش بیشتر ایجاد کرده است.

کفش های ورزشی لامبورگینی
کف این کفش از مواد فوق سبک و طراحی خاص لامبورگینی استفاده می کند

کفش های ورزشی لامبورگینی

این کفش زیبایی خود را از ساختار شش ضلعی های شیشه عقب لامبورگینی اونتادور به ارث برده است؛ این ساختار قدرت کفش را بهبود بخشیده و باعث بهتر شدن تعریق پا و پراکنده شدن آن میشود.

کفش های ورزشی لامبورگینی
آرم لامبورگینی در دنیای سرعت یک نماد پرقدرت به شمار می آید

بدنه این کفش نیز شبکه ای از جنس پلی استر سبک است که در پشت آن یک قطعه شش ضلعی تعبیه شده است که نور را بازتاب کرده و ایمنی دوندگان را در شب تامین میکند، و یادآور چراغ های عقب آونتادور نیز هست؛ آرم کمپانی لامبورگینی نیز در قطعی بزرگ روی کفش قرار گرفته است.

کفش های ورزشی لامبورگینی
قطعه پشتی کفش که از چراغ عقب اونتادور الهام گرفته شده و نور را در شب بازتاب می کند

طراحی این کفش به قدری ایتالیایی و “لامبورگینی” است که میتواند دقیقا همان حسی را به دونده منتقل کند، که هنگام راندن خودروی آونتادور به راننده دست می دهد.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا