سامسونگ به دنبال معرفی سری گوشی‌های Galaxy C

موبنا، میثم لطفی – این بررسی‌ها نشان داد نخستین مدل در این سری از گوشی‌های سامسونگ در سیستم داخلی شرکت کره‌ای با نام SM-C5000 شناخته می‌شود. مشخصات منتشر شده در سایت Geekbench نشان می‌دهد که برای این گوشی هوشمند تراشه Snapdragon 617 با هشت هسته پردازشگر در نظر گرفته شده است و از دیگر امکانات …

موبنا، میثم لطفی – این بررسی‌ها نشان داد نخستین مدل در این سری از گوشی‌های سامسونگ در سیستم داخلی شرکت کره‌ای با نام SM-C5000 شناخته می‌شود.

مشخصات منتشر شده در سایت Geekbench نشان می‌دهد که برای این گوشی هوشمند تراشه Snapdragon 617 با هشت هسته پردازشگر در نظر گرفته شده است و از دیگر امکانات به کار رفته در آن می‌توان به پردازنده گرافیکی Adreno 405 و رم ۴ گیگابایتی اشاره کرد.

samsung-galaxy-s6-edge-logo-mwc-2015-c-5-710x399

ماه گذشته سایت Zauba که صادرات و واردات کشور هند را کنترل می‌کند، در لیست خود به گوشی هوشمند SM-C5000 اشاره کرده بود. در این لیست گفته شده بود گوشی هوشمند مذکور نمایشگر ۵.۲ اینچی دارد.

در حالی که برخی منابع آگاه می‌گویند سری گوشی‌های Galaxy C سامسونگ برای کشور چین طراحی شده است، فروش این گوشی‌ها فقط محدود به کشور چین نخواهد شد.

با توجه به اینکه مرکز Geekbench 3 بررسی‌های لازم را روی این گوشی هوشمند انجام داده است، گام بعدی گرفتن مجوزهای TENAA است تا بتوان این محصول را در بازار مشاهده کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا