مک‌لارن با دو مدل ویژه در ژنو +عکس

تنها ۳۷۵ دستگاه از P1 و ۵۰۰ دستگاه از ۶۷۵LT اسپایدر برای تولید برنامه‌ریزی شده‌اند. در عوض بخش خودروهای سفارشی مک‌لارن MSO نسخه‌های بسیار منحصربه‌فردی از این دو خودرو را تولید خواهد نمود که البته برای ثروتمندترین ثروتمندان خواهند بود. P1 سفارشی MSO به‌طور کامل از فیبر کربن آبی رنگ بدون رنگ‌آمیزی اضافه بدنه ساخته …

مک‌لارن با دو مدل ویژه در ژنو

تنها ۳۷۵ دستگاه از P1 و ۵۰۰ دستگاه از ۶۷۵LT اسپایدر برای تولید برنامه‌ریزی شده‌اند. در عوض بخش خودروهای سفارشی مک‌لارن MSO نسخه‌های بسیار منحصربه‌فردی از این دو خودرو را تولید خواهد نمود که البته برای ثروتمندترین ثروتمندان خواهند بود.

مک‌لارن با دو مدل ویژه در ژنو

مک‌لارن با دو مدل ویژه در ژنو

P1 سفارشی MSO به‌طور کامل از فیبر کربن آبی رنگ بدون رنگ‌آمیزی اضافه بدنه ساخته شده است. همان روشی که پیش از این بوگاتی در سال ۲۰۰۹ برای ویرون گرند اسپرت Sang Bleu تجربه کرده بود. علاوه بر این رینگ‌های چرخ مشکی رنگ و روکش صندلی‌های میکروجیر مشکی با دوخت آبی رنگ و روکش طلای ۲۴ عیار برای سپر حرارتی اگزوز در ادای احترام به F1 افسانه‌ای در نظر گرفته شده‌اند. MSO همچنین ترکیبی از بلورهای طلای ۲۴ عیار را در رنگ خودروها نظیر مدل ۶۵۰S اسپایدر Al Sahara 79 استفاده خواهد نمود.

مدل ۶۷۵LT اسپایدر MSO نیز با ارتقا در بخش‌هایی نظیر رنگ آبی-خاکستری، جایگزینی قسمت‌هایی از پنل‌های بدنه رنگ نشده فیبر کربنی، در قسمت‌هایی نظیر سقف جمع شونده، اسکرت یا دامنه جانبی، ورودی‌های هوای کناری، اسپویلر جلو، ورودی هوای جلو، سپر عقب، قسمت زیرین بال عقب و غیره و استفاده از روکش طلای ۲۴ عیار در سراسر خروجی اگزوز، این خودرو را خاص‌تر نموده است.

مک‌لارن با دو مدل ویژه در ژنو

مک‌لارن با دو مدل ویژه در ژنو

احتمال می‌رود که مک‌لارن از یک نسخه Longtail از خودروی رده پایین‌تر ۵۷۰S خود نیز رونمایی کند. خودرویی که برخلاف P1 و ۶۷۵LT اسپایدر هنوز قابل سفارش و خرید می‌باشد.

مک‌لارن با دو مدل ویژه در ژنو

مک‌لارن با دو مدل ویژه در ژنو

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا