با این مرورگر جدید سرعت گشت‌وگذارهای اینترنتی را زیاد کنید

به گزارش موبنا، مرورگر اینترنتی Brave که هم‌اکنون نسخه ۰.۷ آن عرضه شده است و توسعه‌دهندگان نرم‌افزار روی آن کار می‌کنند با رایانه‌های مبتنی بر ویندوز و Mac OS X، و دستگاه‌های موبایلی مبتنی بر iOS و اندروید سازگاری دارد. هنوز کدهای نهایی مربوط به این مرورگر اینترنتی به صورت عمومی عرضه نشده است ولی …

به گزارش موبنا، مرورگر اینترنتی Brave که هم‌اکنون نسخه ۰.۷ آن عرضه شده است و توسعه‌دهندگان نرم‌افزار روی آن کار می‌کنند با رایانه‌های مبتنی بر ویندوز و Mac OS X، و دستگاه‌های موبایلی مبتنی بر iOS و اندروید سازگاری دارد.

هنوز کدهای نهایی مربوط به این مرورگر اینترنتی به صورت عمومی عرضه نشده است ولی کاربران می‌توانند از نسخه بتای آن به صورت آزمایشی استفاده کنند.

ایچ روی سایت اینترنتی مخصوص این مرورگر اینترنتی اعلام کرد که Brave بر اساس یک مدل جدید برنامه‌نویسی فعالیت می‌کند و قادر است به صورت خودکار آگهی‌های آنلاین و دیگر تکنیک‌های ردیابی تبلیغات اینترنتی در سایت‌های مختلف را غیرفعال کند تا سرعت گشت‌وگذار اینترنتی کاربران چند برابر افزایش یابد.

ایچ این قابلیت‌ها را برای محتوای رایگان اینترنتی اعلام کرد و توضیح داد آن دسته از تبلیغات و داده‌هایی که کاربران برای آنها هزینه پرداخت کرده‌اند هرگز مسدود نمی‌شود.

این مرورگر اینترنتی که هم‌اکنون نسخه آزمایشی آن ارایه شده است، در فصل نخست سال ۲۰۱۶ میلادی به صورت رسمی در اختیار عموم کاربران جهانی قرار می‌گیرد.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا