زمان اعتبار سهمیه بنزین ۷۰۰ تومانی

عباس کاظمی با اشاره به توقف تخصیص سهمیه بنزین ۷۰۰ تومانی به خودروهای شخصی و موتورسیکلت ها، گفت: در قیمت تک نرخی بنزین ۱۰۰۰ تومان اعلام شد+جزییاتکمیته امروز سوخت درباره بنزین تصمیم گیری شد و قیمت بنزین تک نرخی و با قیمت ۱۰۰۰ و ۱۲۰۰ تومان عرضه می شود. معاون وزیر نفت با اعلام اینکه …

عباس کاظمی با اشاره به توقف تخصیص سهمیه بنزین ۷۰۰ تومانی به خودروهای شخصی و موتورسیکلت ها، گفت: در قیمت تک نرخی بنزین ۱۰۰۰ تومان اعلام شد+جزییاتکمیته امروز سوخت درباره بنزین تصمیم گیری شد و قیمت بنزین تک نرخی و با قیمت ۱۰۰۰ و ۱۲۰۰ تومان عرضه می شود.

معاون وزیر نفت با اعلام اینکه دارندگان سهمیه بنزین ۷۰۰ تومانی که در ماه‌های پیشین واریز شده می‌توانند سهمیه خود را تا شهریورماه مصرف کنند تصریح کرد: طبق تصمیم گرفته شده از پایان شهریور به بعد سهمیه‌های بنزین ۷۰۰ تومانی فاقد اعتبار خواهد بود.

به گزارش مهر، مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی تاکید کرد: قیمت هر لیتر بنزین سوپر ۱۲۰۰ تومان و قیمت هر لیتر گازوییل ۳۰۰ تومان تعیین شده است

نوشته های مشابه

۱۰ دیدگاه

  1. سلام واقعا بی انصافی است مثلامن در مصرف بنزین صرفه جویی کردم و الان در کارت بنزین بیشتر از ۴۰۰ لیتر است بجای اینکه تشویق کنند چنین تصمیمی می گیرند

  2. به نظر من زمان مشخص شده برای اتمام اعتبار سهمیه بنزین ۷۰۰ تومانی بسیار کم است. چرا که برخی افراد علی رغم صرفه جویی کردن در مصرف باید حالا میزان سهمیه ذخیره خود را از دست بدهند .
    بهتر است که زمانی مشخص نگردد یا بازه زمانی را مقداری بیشتر در نظر بگیریم و یا با اتمام میزان سهمیه خود به خود این اتفاق می افتد .
    تاشاید این گونه افراد متضرر نشوند .

  3. با عرض سلام.این خیلی بی انصافیه.چه جوری برای خودشان محاسبه کردند که بنزین سهمیه ای باید تا شهریور تمام بشه.من که با ماشینم هرروز میرم سر کار و میام و مصرف دیگه ای ندارم غیر ممکنه تا شهریور تمام بشه.خواهشا همه اعتراض خودشون را وارد کنند شاید تمدید بشه.من حداقل تا ۳ ماه دیگه از این سهمیه میتونم استفاده کنم ولی حال مجبورم سهمیه خودم را بدم به این و اون که خیلی مصرف میکنند.

  4. دوران روحانی مچکریم بهتر از این نمیشه قرار بود هم سانتریفیوژ بچرخد و هم چرخ اقتصاد مردم اقایان کلا چرخاندن بلد نیستن همیشه باید فشار به قشر ضعیف کارگر و کارمند جامعه بیاد .

  5. من که ۹۶۰ لیتر بنزین دارم جرا اخه..الان باید چه کار کنم ایا درسته برم بفروشم..ایا باید این نتیجه شعور بخرج دادن و صرفه جویی رو با گرفتن کل بنزین از شهروندا گرفت..چه مشکلی بود میزاشتن که تا هروقت خاستن تمامش کنن بعد بشه ۱۰۰۰ تومن..سری قبل هم من ۴۰۰ لیتر ۴۰۰ تومنی ازم رفت..

  6. باعث تاسفه. شهروندی که دستورات اخلاقی دولت را مبنی بر صرفه جویی در مصرف سوخت رعایت کرده و اکنون مقادیر قابل توجهی بنزین ۷۰۰ تومانی که خود نیز بسیار گران است،ذخیره کرده مورد بی مهری قرار گرفته و به این شکل بجای رفتارهای تشویقی که حکایت از درک ارزشهای اخلاقی دارد،به شهروندان پیامی مبنی بر عدم باور دولت به شعارها و پیامهای اخلاقی اجتماعی میدهد. ای کاش روزی برسد که با شهروندانی که چنین مسایل توصیه شده را رعایت نموده اند برخوردهای تشویقی و تحسین بر انگیز شود.

  7. سلام-چندی پیش از رادیو و اینترنت شنیدم و دیدم که دو ماه دیگه تمدید شد مگه شما خبر ندارید یا این خبر قدیمیه!!!! یا اینکه اتباه بعرض ملت رسیده و همون شهریور تمامه و اعلامیه ها هم سرکاری بود!!!!!!!!!

  8. خودتون گفتید تاابان مهلت تمدیدشده حتی چندروز قبل برای اینکه مطمئن بشم ازجایگاها پرسیدم گفتن تااخرابان مهلت دارید شماها هیچ کاری جز دروغ گفتن وظلم کردن به مردم ندارید!!

  9. واقعاً که دولت تدبیر وامید کلید بی عدالتی رابدست گرفته عوض اینکه پاداش صرفه جویی بنزین رو . بنزین بیشتر بده بنزین های مردم رو میگیره .حقیقتاً بی عدالتیست.

  10. این انصاف نیس حتی بنزین تا آبان هم تمدید شه…شما وقتی ماشین میخرین به اسم شما ثبت میشه وقتی بنزین میاد تو کارت سوخت اون بنزین سهم شماس مال ماست فکر کنید مثلا رفتین لباس خریدین بگن آقا اگه تا فلان تاریخ استفاده نکنی ازت میگیریم…شاید یکی لباس رو میخاد چند سال بپوشه یا هر چند ماه لباس بخره …این یعنی شما اختیاری ندارید

دکمه بازگشت به بالا