لباس عروس مردانه! (عکس)

مجموعه تصاویری که هوش مصنوعی بصورت گرافیکی برای عروسی طراحی کرده، مرزهای لباس‌های سنتی مردانه را تغییر می‌دهد!

موبنا هوش مصنوعی، لباس‌های عروسی مردانه طراحی کرده که کت‌ و شلوارهای پیچیده را با هم ترکیب کرده است. لباس‌های مردانه در طول سال ها تا حد زیادی بدون تغییر باقی مانده است. هدف این مجموعه آزمایشی هوش مصنوعی الهام بخشیدن و شاید تغییر لباس های سنتی مردانه است! طراح این تصاویر گرافیکی(به کمک هوش مصنوعی) همچنین اضافه کرده که مد هیچ قاعده ای ندارد و یک بیان شخصی است.

البته این نگرانی هم بوجود می‌آید که هوش مصنوعی مشاغل بسیاری از افراد را تصاحب کند. با این‌حال، هوش مصنوعی بسیار مفید است.

لباس عروس مردانه!

لباس عروس مردانه!

لباس عروس مردانه!

لباس عروس مردانه!

لباس عروس مردانه!

لباس عروس مردانه!

لباس عروس مردانه!

لباس عروس مردانه!

نوشته های مشابه

۸ دیدگاه

  1. این لباسا ادمو یاد فیلمایی که راجع دربار شاهان ۵ یا ۶ قرن پیش تهیه شده می اندازن مثل هنری ۸
    یا لویی ۱۴شدن

  2. همونطور که چندساله همجنس بازی رو در دستور کار قرار دادن و امسال تصویب کردن در دست کم ده درصد کارتون ها،انیمیشن ها و فیلمها باید همجنس گرایی دو زن و دو مرد دیده بشه، امسال به شکل هدفمندی روی جنسیت زدایی از افراد و لباس هاهم تمرکز کردن برای رسمیت دادن به تغییر جنسیت. مراسم گات تلنت امسال هم با همین دستور برگزار شد و خیلی از مردا لباسای زنونه و زنا لباسای مردونه پوشیده بودن. این دنیای غرب، برای تامین منافع خودش، بشریت و انسان ها رو میخواد به کجا بکشونه؟!!

  3. خیلی قشنگه توش ی عدالته که متعصب ها درکش نمیکنن همسر آیندم قراره از اینا بپوشه باید ی فرقی بین لباس داماد با بقیه مردا باشه همون طور که لباس عروس با بقیه و فرق داره و هر چی لباس زوج شبیه تر باشن بیشتر برابری و عدالت توش داره و در جواب افرادی که اینقدر مسخره میکنن بگم ی نگاهی به تاریختون کنین…

دکمه بازگشت به بالا