پرسنل ۱۱۸ افزایش می یابد

عباس ابوالقاسمی آزاد در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: افزایش پرسنل پاسخگو در دستورکار اداره خدمات مخابراتی استان تهران قرار دارد.وی ادامه داد: در زمان حاضر درصد تماس موفق با سامانه ۱۱۸ مطلوب است اما با افزایش پرسنل پاسخگو، به طور قطع این درصد موفقیت افزایش پیدا می کند .به گفته …

عباس ابوالقاسمی آزاد در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: افزایش پرسنل پاسخگو در دستورکار اداره خدمات مخابراتی استان تهران قرار دارد.
وی ادامه داد: در زمان حاضر درصد تماس موفق با سامانه ۱۱۸ مطلوب است اما با افزایش پرسنل پاسخگو، به طور قطع این درصد موفقیت افزایش پیدا می کند .
به گفته ابوالقاسمی آزاد ، درصد موفقیت تماس با ۱۱۸ تنها در ساعات پیک ترافیک – ساعت ۱۱ صبح تا یک بعدازظهر- کاهش می یابد که با افزایش پرسنل حل خواهد شد.
وی با بیان اینکه طی چند هفته اخیر سرویس دهی فنی ۱۱۸ وضعیت عادی داشته و از سرویس خارج نشده است، خاطرنشان کرد: میزان پاسخگویی خدمات مخابراتی ۱۱۸ طی چند روز اخیرعادی بوده و درصد پاسخگویی نسبت به قبل تغییری نداشته است.
به گزارش موبنا حدود هزار نیروی پاسخگو در مرکز خدمات مخابراتی ۱۱۸، بصورت ۲۴ساعته و درسه شیفت پاسخگوی نیاز شهروندان هستند.
هفته گذشته به دلیل تعطیلات نابه هنگام ، ۱۱۸ با کاهش پرسنل مواجه شد که این مسئله درصد پاسخگویی این سامانه را با توجه به تقاضا کاهش داد.
در سال ۸۷ نیز بیش از ۳۲۰میلیون تماس با تلفن ۱۱۸ گرفته شد.
۱۲۸/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا