وزير ورزش را تغيير دهيد

داستان مذاكره ١+٢ سر دراز دارد و حتي فرسايشي‌تر از مذاكره هسته‌اي ايران با ١+٥ شده، تا همه در اين خصوص حرف زده و بپرسند كه بالاخره «كارلوس كي‌روش» سرمربي پرتغالي تيم ملي فوتبال در ايران مانده و به كارش ادامه مي‌دهد يا نه؟ جالب اينكه در ظاهر امر هر سه ضلع مثلث مذاكره از …

داستان مذاكره ١+٢ سر دراز دارد و حتي فرسايشي‌تر از مذاكره هسته‌اي ايران با ١+٥ شده، تا همه در اين خصوص حرف زده و بپرسند كه بالاخره «كارلوس كي‌روش» سرمربي پرتغالي تيم ملي فوتبال در ايران مانده و به كارش ادامه مي‌دهد يا نه؟ جالب اينكه در ظاهر امر هر سه ضلع مثلث مذاكره از ماندن و ادامه همكاري حرف مي‌زنند، اما شواهد نشان مي‌دهد كه در باطن، ماجرا طور ديگري پيش مي‌رود و به هيچ‌وجه خبري از اين حرف‌ها نيست و نه‌تنها وزارت ورزش و جوانان، بلكه فدراسيون فوتبال و شخص كي‌روش هم تمايلي براي ادامه اين همكاري ندارند و فقط در ظاهر و به دليل افكار عمومي -كه خواستار ماندن سرمربي پرتغالي در ايران- است، نشان مي‌دهند كه مي‌خواهند به همكاري با هم ادامه دهند.
و در اين بين به نظر مي‌رسد محمود گودرزي وزير ورزش و جوانان از ديگر نفرات حاضر در اين بازي «شجاع»‌تر است كه بازي خطرناك «صادق» بودن را پيش گرفته و نخواستن كي‌روش را در نشست پيشكسوتان و مربيان فوتبال ايران به زبان آورده كه خب بي‌ترديد -در شرايطي كه عموم مردم خواستار ماندن كي‌روش هستند- اين موضوع براي او سنگين تمام شده و با واكنش تند دوستداران سرمربي پرتغالي مواجه خواهد شد.
براي توده مردم، مذاكره ١+٢ همان اندازه اهميت دارد كه مذاكره ١+٥، براي همين هم كي‌روش‌دوستان مطالبه‌اي را از ماه‌ها قبل از حسن روحاني رييس‌جمهوري ايران دارند كه اين روزها و با اظهارنظر اخير وزير ورزش در مورد سرمربي تيم ملي به بركناري او تغيير كرده است.
كافي است سري به صفحه «اينستاگرام» رييس‌جمهور بزنيد تا متوجه شويد كه خيل مردم فوتبال‌دوست چند ماهي است كه با حضور در صفحه حسن روحاني خواستار ماندن كي‌روش در ايران هستند و حالا با اظهارنظر وزير ورزش و جوانان در مورد سرمربي تيم ملي و نخواستن او، مطالبه مردم تغيير كرده و از روحاني حتي تغيير گودرزي را خواسته‌اند و اين در حالي است كه وزير ورزش در نشست با مربيان و پيشكسوتان صراحتا به اين موضوع اشاره كرد كه نظر بنده در مورد كارلوس كي‌روش نه به عنوان وزير، بلكه به عنوان يك شهروند است و مسووليت سرمربي تيم ملي نه با وزارت ورزش، بلكه با فدراسيون فوتبال بوده و مسوولان فدراسيون بايد در اين باره تصميم‌گيري كنند.
باري حالا صراحت كلام وزير ورزش و جوانان كه در اين ميان صادقانه سخن گفته است، برايش سنگين تمام شده و كار دستش داده، از همين رو بايد منتظر ماند و ديد كه واكنش رياست‌جمهوري به اين خواسته مردم چيست. چيزي كه مشخص است اينكه بايد به مطالبه مردم احترام گذاشت و توجه كرد.

دکمه بازگشت به بالا