۶ پسر آپاچی سوار عاملان اصلی قاپ‌زنی‌های خیابانی بودند

سرهنگ حجت نیک مرام فرمانده انتظامی مشهد در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران در تشریح جزییات این خبر گفت: در پی گزارش سرقت‌های سریالی قاپ‌زنی در خیابان‌های مشهد و در خواست رسیدگی موضوع از سوی مالباختگان که گوشی‌های تلفن همراه‌شان توسط چند جوان آپاچی سوار به سرقت رفته بود تحقیقات پلیس آغاز شد. سرهنگ …

سرهنگ حجت نیک مرام فرمانده انتظامی مشهد در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران در تشریح جزییات این خبر گفت: در پی گزارش سرقت‌های سریالی قاپ‌زنی در خیابان‌های مشهد و در خواست رسیدگی موضوع از سوی مالباختگان که گوشی‌های تلفن همراه‌شان توسط چند جوان آپاچی سوار به سرقت رفته بود تحقیقات پلیس آغاز شد.

سرهنگ نیک مرام افزود: تیم‌های آگاهی کلانتری شهید ‌آستانه پرست مشهد در این ماموریت با تحقیقات گسترده و انجام تعقیب و مراقبت‌های نامحسوس، سه جوان آپاچی سوار که از عاملان اصلی این سرقت‌های سریالی بودند را چهره زنی و تحت تعقیب قرار دادند.

وی افزود:ماموران کلانتری آستانه پرست پس از شناسایی مخفیگاه سارقان ضمن هماهنگی با مقام قضایی در عملیات ضربتی سه متهم دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی مشهد اظهار داشت: متهمان در برابر شواهد و ادله موجود دو همدست دیگر خود و مالخر اموال مسروقه را نیز به پلیس معرفی کردند.

وی در پایان با توصیه به شهروندان در خصوص توجه به اصول مراقبتی در هنگام استفاده از گوشی‌های تلفن همراه هنگام قدم زدن در خیابان‌ها گفت: متاسفانه با وجود هشدارهای پلیسی، در حافظه تعدادی از گوشی‌های تلفن همراه سرقت شده تصاویر و عکس‌های خصوصی زندگی مالباختگان ذخیره شده بود که این مسئله دغدغه و نگرانی آنان را دو چندان کرده بود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا