دستگيری عامل اغفال دختران دبيرستانی

به گزارش جنوب نیوز، رئيس پليس فتا فارس در اين زمينه گفت: در اين پرونده مدير صفحه‌اي در يكي از شبكه‌هاي اجتماعي با بارگذاري تصاوير شخصي دختران و به دام انداختن تعدادي از كاربران از آنها اخاذي مي‌كرده است. سيد موسي حسيني ادامه داد: مردي ميانسال با حالتي مشوش به همراه دختر دبيرستاني خود وارد …

به گزارش جنوب نیوز، رئيس پليس فتا فارس در اين زمينه گفت: در اين پرونده مدير صفحه‌اي در يكي از شبكه‌هاي اجتماعي با بارگذاري تصاوير شخصي دختران و به دام انداختن تعدادي از كاربران از آنها اخاذي مي‌كرده است.

سيد موسي حسيني ادامه داد: مردي ميانسال با حالتي مشوش به همراه دختر دبيرستاني خود وارد پليس فتا شده و عنوان كرد؛ چندي پيش با ديدن تلفن همراه دخترش، به‌صورت ناخواسته متوجه مي‌شود كه وي در يك گروه از شبكه اجتماعي عضويت دارد كه پس از وارد شدن به اين گروه عكس‌هاي شخصي دخترش به همراه متن‌هايي تهديدآميز و نامربوط مشاهده مي‌كند.

وي افزود: دختر شاكي نيز بيان كرد مدتي پيش از طريق يكي از دوستانم با اين گروه آشنا شده و در آن عضو شدم، سپس با مدير گروه كه خود را پسري جوان معرفي كرد آشنا شده و عكس‌هاي شخصي خود را براي وي ارسال كردم.

اين مقام انتظامي گفت: با مطرح‌شدن اين موضوع تيمي از اداره مبارزه با جرايم سايبري پليس فتا تشكيل و ماموران با اقداماتي فني و تخصصي، موفق به شناسايي متهم شدند.

دکمه بازگشت به بالا