جدیدترین کمپین محیطی دکتردکتر دیروز کلید خورد!

دکتردکتر یکی از کسب و کارهای فعال در حوزه پزشکی و سلامت آنلاین است که با تکیه بر امکاناتی که امروزه تکنولوژی در اختیارمان قرار داده، توانسته خود را به‌عنوان یکی از پیشتازان این حوزه معرفی کند.

این برند در جدیدترین فعالیت مارکتینگی خود و در راستای معرفی ارزش‌ها و برقراری ارتباط بیشتر با مخاطبانش، کمپینی متفاوت را از دیروز (شنبه، ۱۲ اسفند ۱۴۰۲) اجرا کرده است.

جدیدترین کمپین محیطی دکتردکتر دیروز کلید خورد!

دکتردکتر برای اجرای کمپینش، با زیرکی از حال و هوای این روزهای اسفند و نزدیک‌شدن به عید نوروز آن هم درست در آستانه شروع سفرهای جاده‌ای، تصمیم گرفته تا پیامش را به‌گونه‌ای متفاوت مخابره کند: از جاده قدیم نرو!

تصویر ماشین و جاده در کنار این شعار آن هم در حالی‌که از آیینه بغل ماشین آویخته شده، این پیغام را می‌رساند که دیگر زمان تغییر شیوه‌های قدیمی فرا رسیده است. گویی مخاطبین این کمپین باید بین روش‌های پردردسر قدیمی برای دریافت نوبت و خدمات پزشک و ثبت نوبت اینترنتی در سریع‌ترین زمان ممکن، انتخاب کنند.

البته مزایای گرفتن نوبت آنلاین از دکتردکتر فقط سرعت در روند امور نیست. امکان مقایسه آنلاین نظرات مراجعین قبلی، داشتن حق انتخاب برای رزرو نوبت و انتخاب پزشک از کامل‌ترین لیست شهر و تخصص در ایران، امکان چت آنلاین یا ویزیت تلفنی با پزشک و پشتیبانی ۲۴ساعته بخش دیگری از خدماتی‌ست که در این پلتفرم می‌توانید از آن‌ها بهره‌مند شوید.

دکتردکتر برای انتقال راحت‌تر پیامش در کمپین «از جاده قدیم نرو» صفحه لندینگ مخصوصی را هم طراحی کرده که در آن علاوه‌بر اطلاعات کمپین، کد تخفیف یک ساله‌ای قرار داده شده که می‌توان از آن برای ویزیت تلفنی استفاده کرد. این کد تا ۱۲ بار قابل استفاده است.

جدیدترین کمپین محیطی دکتردکتر دیروز کلید خورد!

با توجه به این که اجرای چنین کمپینی در حوزه سلامت به نوبه خود جدید و بی‌سابقه است؛ به‌نظر می‌آید که با بررسی گزارش این کمپین از طرف دکتردکتر، می‌توان اطلاعات ارزشمندی از تاثیر آن روی رویکرد مردم در حوزه سلامت آنلاین به دست آورد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا