آموزش افتتاح حساب تتری

تتر با نماد USDT یکی از محبوب‌ترین استیبل کوین‌های رمز ارزی است که به‌خاطر عملکرد مشابه دلار آمریکا، امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده است. تریدرها و سرمایه گذاران با اهداف مختلف از جمله خروج از بازارها و حفظ ارزش دارایی‌های خود به خرید تتر اقدام می‌کنند. در این مطلب، نحوه افتتاح حساب تتری در صرافی …

تتر با نماد USDT یکی از محبوب‌ترین استیبل کوین‌های رمز ارزی است که به‌خاطر عملکرد مشابه دلار آمریکا، امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده است. تریدرها و سرمایه گذاران با اهداف مختلف از جمله خروج از بازارها و حفظ ارزش دارایی‌های خود به خرید تتر اقدام می‌کنند. در این مطلب، نحوه افتتاح حساب تتری در صرافی ایرانی بیت ۲۴ را آموزش می‌دهیم.

آموزش افتتاح حساب تتری

معرفی اجمالی صرافی بیت ۲۴

بیت۲۴ به آدرس bit24.cash یکی از صرافی‌های معتبر ارز دیجیتال است که امروز در بهمن ۱۴۰۲ علاوه بر تتر، از بالای ۶۰۰ ارز دیجیتال دیگر در بازارهای فروشگاهی (OTC) و همتابه‌همتا (P2P) خود پشتیبانی می‌کند. از جمله مزایای بیت۲۴ که باعث محبوبیت خرید و فروش تتر در آن شده است عبارتند از:

  • امکان خرید تتر در بازار فروشگاهی و تسویه آنی و ریالی
  • خرید، واریز ارزی و ریالی و معامله تتر بدون نیاز به احراز هویت
  • امکان معامله تتر با بیش از ۲۵۰ جفت ارزی دیگر در بازار همتابه‌همتا
  • دارای بیشترین تنوع سفارش‌گذاری شامل مارکت، لیمیت، استاپ لیمیت، استاپ مارکت، OCO و تریلینگ استاپ
  • کارمزد صفر در خرید و فروش‌های فروشگاهی
  • کارمزد حداکثر ۰.۲ درصدی در معاملات همتابه‌همتا (کمترین در میان رقبا که با افزایش حجم معاملات نیز کاهش می‌یابد)
  • احراز هویت هوشمند زیر ۵ دقیقه برای برداشت ارزی و ریالی
  • راه‌اندازی بیت کلاب (باشگاه مشتریان بیت۲۴ و کسب امتیاز با انجام ماموریت‌های متنوع)
  • قابلیت کسب درآمد با مشارکت در برنامه‌های دعوت از دوستان (ریفرال) و افیلیت
  • رضایت ۹۵ درصدی کاربران
  • دارای پشتیبانی ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته چت، تیکت و تلفن (در ساعات مشخص)
  • دارای برترین و غنی‌ترین وبلاگ آموزشی و خبری در حوزه ارزهای دیجیتال
  • دارای اپلیکیشن اندروید و iOS موبایل

این‌ها تنها تعداد انگشت‌شماری از خدمات و ویژگی‌های بیت۲۴ برای خرید و فروش تتر و بیش از ۶۰۰ رمز ارز دیگر پشتیبانی‌شده در این صرافی هستند.

ساخت حساب تتری در بیت ۲۴

اگر با توجه به مزایا و ویژگی‌های ذکرشده در بخش قبل درصدد افتتاح حساب تتری در بیت ۲۴ افتاده‌اید، ابتدا وارد وبسایت آن به آدرس bit24.cash شده و یک حساب کاربری بسازید. این کار هم از طریق وبسایت و هم اپلیکیشن‌های اندروید و iOS موبایل این صرافی قابل انجام است.

پس از آن از شما خواسته می‌شود که مراحل احراز هویت خود را تکمیل نمایید. همانطور که گفتیم، برای واریز ارزی و ریالی، خرید و معامله در بازار همتابه‌همتای بیت۲۴ نیازی به احراز هویت ندارید، اما از آنجایی که به دلیل قوانین کشوری برای برداشت‌های ارزی و ریالی نیازمند تکمیل این مرحله هستیم، پیشنهاد می‌کنیم ۵ دقیقه وقت گذاشته و با وارد کردن اطلاعات شخصی، آن را به اتمام برسانید.

با ثبت نام در بیت ۲۴، حساب تتری شما نیز به صورت خودکار برایتان افتتاح شده و قادر به استفاده از آن خواهید بود. برای دسترسی به این حساب و خرید تتر مراحل زیر را انجام دهید:

  1. وارد حساب کاربری خود شوید.
  2. در داشبورد کاربری، از منوی سمت راست، روی گزینه «خرید و فروش آنی» کلیک کنید. اینجا همان بازار فروشگاهی (OTC) بیت ۲۴ است که با کمیسیون صفر قادر به خرید و فروش تتر هستید.
  3. همانطور که مشاهده می‌کنید، به‌صورت پیش‌فرض ارز تتر انتخاب شده است.
  4. در قسمت سمت چپ صفحه، در بالای آن، دو منوی مشکی رنگ شامل «خرید» و «فروش» را مشاهده می‌کنید که به‌صورت پیش‌فرض روی «خرید» قرار دارد.
  5. در اینجا می‌توانید مقدار ریالی مورد نظر برای خرید تتر (حداقل ۱۰۰ هزار تومان) یا تعداد تتر را در هر کدام از کادرهای مربوطه وارد کنید.
  6. پس از آن باید در بخش «نحوه دریافت ارز»، بین دو گزینه «ذخیره در کیف پول ارزی بیت۲۴» و «واریز به کیف پول شخصی» یکی را انتخاب نمایید. با انتخاب گزینه اول، تترهای خریداری‌شده در والت داخلی بیت۲۴ ذخیره شده و به خاطر عدم انتقال آن‌ها به آدرس دیگر، نیازی به پرداخت کارمزد شبکه نخواهید داشت. اما در صورتی که گزینه دوم را انتخاب نمایید، ملزم به پرداخت کارمزد تراکنش هستید که ارتباطی با صرافی نداشته و به اعتبارسنج‌های بلاک چین مورد نظر پرداخت می‌شود.
  7. سپس روی «خرید تتر» کلیک کنید.
  8. حالا در صورت انتخاب «ذخیره در کیف پول ارزی بیت۲۴»، تنها باید مبلغ مورد نظر برای خرید تتر را از موجودی داخلی یا اتصال به درگاه بانکی پرداخت نمایید. اما در صورت انتخاب گزینه «واریز به کیف پول شخصی»، باید آدرس مقصد و شبکه مورد نظر برای انتقال را نیز مشخص نمایید. دقت داشته باشید که شبکه و آدرس مقصد هر دو یکسان باشند. بیت ۲۴ در حال حاضر از شبکه‌های اتریوم، ترون، بایننس چین، بایننس اسمارت چین، سولانا، پالیگان و کاوا برای نقل و انتقالات تتر پشتیبانی می‌کند.
آموزش افتتاح حساب تتری

به همین سادگی توانسته‌اید حساب تتری خود را در بیت ۲۴ افتتاح کرده و اولین خرید تتر خود را انجام دهید. اگر در هر کدام از این مراحل با مشکل مواجه شدید، به پشتیبانی آن پیام بدهید. علاوه بر این، در وبلاگ این صرافی نیز تعداد بیشماری مقاله و ویدیوی آموزشی وجود دارد که با مراجعه به آن‌ها پاسخ اکثر سوالات‌تان را دریافت خواهید کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا