شاسی بلند چینی وقتی ۹۸ هزار دلار باشد! (+عکس)

موبناتانک برند خودروهای شاسی بلند متعلق به گریت وال موتورز چین است.

جدیدترین تانک گریت وال یک تریم تولید محدود از تانک ۷۰۰ با نام Hi4-T است که حدود ۹۸ هزار دلار قیمت گذاری شده است.

در بخش پیشرانه این اشراف زاده چینی از تپنده ۶ سیلندر توربودوقلو ۳ لیتری با  360 اسب بخار خروجی استفاده شده که عملکرد خود را با یک موتور الکتریکی به اشتراک می گذارد و در نهایت خروجی این مجموعه به ۵۱۷ اسب بخار و گشتاور ۷۵۰ نیوتن متر می رسد.

خانواده محصولات تانک به عنوان آفرودرهای لوکس گریت وال اولین بار در سال ۲۰۲۱ معرفی شدند و از طراحی جعبه ای استفاده می کنند. تولید تانک ۷۰۰ Hi4-T فقط محدود به ۷۰ دستگاه است و همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید این شاسی بلند ظاهری اسپرت با گلگیرهای حجیم و جلوپنجره بزرگ دارد.

گریت وال تانک ۷۰۰ های۴-تی از منظر ابعاد برابر با ۵۱۱۰ میلیمتر در طول، ۲۱۲۲ میلیمتر در عرض و ۱۹۸۶ میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محورهای آن نیز ۳۰۰۰ میلیمتر است.

زاویه ورود ۳۲ و خروج ۳۳ درجه است. از رینگ های آلومینیومی ۲۲ اینچی برای آن استفاده شده است. این اعداد در نسخه استاندارد تانک ۷۰۰ به ترتیب ۲۲ و ۲۶ درجه است.

در بخش جعبه دنده از نمونه ۹ سرعته HAT استفاده شده است. انرژی مورد نیاز موتور الکتریکی از بسته باتری تناری نیکل منگنز کبالت تامین می شود که هنوز ظرفیت آن مشخص نشده است.

منبع: عصرایران

خروج از نسخه موبایل