رونمایی همراه اول از بسته‌های حج تمتع ۱۴۰۲

همراه اول همزمان با اعلام تعرفه‌های رومینگ، بسته‌های متنوع و به صرفه ویژه کمپین حج تمتع ۱۴۰۲ خود را رونمایی کرد.

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، هم زمان با فرارسیدن ایام حج ابراهیمی، مشترکان همراه اولی که قصد مسافرت به کشور عربستان سعودی را دارند، می توانند با همراه داشتن سیمکارت اپراتور اول تلفن همراه، ضمن برخورداری از تعرفه ترجیحی مناسبی که برای حجاج و عوامل ستادی حج تمتع ۱۴۰۲ در نظر گرفته شده است، از مزایای رومینگ، بدون دغدغه تهیه سیمکارت و پرداخت هزینه ارزی نیز بهره مند شوند.

در این راستا، همراه اول سعی کرده است با طراحی بسته های متنوع رومینگ از لحاظ حجم بسته و مدت سفر که از منظر قیمتی قابلیت رقابت با سیمکارت های عربی را دارد، مانع از خروج ارز از کشور شود.

رونمایی همراه اول از بسته‌های حج تمتع 1402

همراه اول در اطلاعیه خود اعلام کرده است: «پيرو توافقی که همراه اول با اپراتورهای عربستانی انجام داده، امكان عرضه مكالمه و ديتا با قيمت بسيار مناسب و حتی بهتر از سيمكارت های عربی برای مشتركان همراه اول (دائمی و اعتباری) فراهم شده است و مشتركان با هزينه بسيار اندك، حجم ديتای خوبی در دسترس خواهند داشت.» همچنین  قابل ذکر است که برای اولین بار سرویس ۵G برای حجاج بیت الله حرام قابل بهره برداری شده و مشترکان می توانند از اینترنت با سرعت بسیار بالا استفاده کنند.

در میان بسته‌های حج، يك بسته اینترنت بین الملل تخفيفی ۶۰ روزه بسيار ارزنده برای حجاج به چشم می خورد که علاوه بر امكان خريد آسان از درگاه های مختلف، حجاج می توانند بدون نگرانی از پایان مهلت زمانی اعتبار بسته، با خیال راحت از ایران و قبل از سفر خود، این بسته را تهیه کنند.

همراه اول برای مديران کاروان و ستاد حج و حجاجی که نیاز به دیتا و مکالمه زیاد دارند، بسته ای با حجم نامحدود برای ۹۰ روز با ۱۵۰ دقيقه مكالمه و ۱۵۰ عدد پيامك هديه رومينگ جهت استفاده در عربستان، طراحی کرده است.

از طرف دیگر با توجه به محدوديت برخی شبكه های اجتماعی در داخل كشور و نياز حجاج به مكالمه، بسته هفتگی رومینگ حج با ۷۰ دقيقه مكالمه و ۷۰ پيامك هديه برای مشتركانی كه نياز به تماس با ايران یا از ایران را دارند، در نظر گرفته شده است.

زائرانی که علاقه مند به استفاده از بسته های مقرون به صرفه اینترنت بین الملل و مکالمه همراه اول در سفر خود هستند، می توانند از بین ۴ بسته تدارک دیده شده، با شماره گیری کد دستوری «ستاره ۱۰ ستاره ۲۹۱۳ ستاره ۵ مربع» اقدام به انتخاب بسته موردنظر کنند.

رونمایی همراه اول از بسته‌های حج تمتع 1402

«بسته ویژه» ۱.۵ گیگابایتی اینترنت بین المللی ۶۰ روزه حجاج (ویژه کشور عربستان) به قیمت «۲۸۰ هزار تومان»، بسته «اینترنت بین المللی هفتگی ۳ گیگابایتی حج» به همراه هدیه ۵ دقیقه مکالمه و ۵ پیامک به قیمت «۴۴۰ هزار تومان» و بسته «اینترنت بین المللی حج نامحدود» ۹۰ روزه به همراه هدیه ۱۵۰ دقیقه مکالمه و ۱۵۰ پیامک به قیمت «یک میلیون و ۸۴۰ هزار تومان» مخصوص مشترکان دائمی و اعتباری همراه اول که قصد عزیمت به عربستان دارند، در نظر گرفته شده است.

همچنین بسته «۷۰ دقیقه مکالمه» هفتگی به همراه ۷۰ پیامک هدیه نیز مخصوص آن دسته از مشترکانی در نظر گرفته شده است که نیاز بیشتر به مکالمه دارند و قیمت آن «۳۴۰ هزار تومان» است. حجاج و خانواده یشان با خرید این بسته ها، می توانند سرویس رومینگ را برای زائران بیت الله حرام، فعال کنند.

رونمایی همراه اول از بسته‌های حج تمتع 1402

براساس توافقات همراه اول به عنوان نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور، مشترکان این اپراتور در حج تمتع ۱۴۰۲ می توانند از مزیت كاهش نرخ تعرفه آزاد استفاده کنند. بنابراین تعرفه استفاده آزاد از سرویس رومینگ با ارایه تخفیف نسبت به قیمت سابق، به شرح هر دقیقه مکالمه با ایران یا خطوط عربستان ۹۰۰۰ تومان، هر دقیقه مکالمه دریافتی از ایران ۹۰۰۰ تومان، هر عدد پیامک به خطوط ایران ۳۰۰۰ تومان و هر مگابایت اینترنت ۲۰۰۰ تومان است.

همچنین جهت رفاه خانواده ها برای مکالمه با حجاج خود در عربستان نرخ مکالمه بین الملل با خطوط همراه اول با در نظر گرفتن قیمت ترجیحی به ۹۰۰۰ هزار تومان در دقیقه کاهش یافت. علاوه بر این نرخ مکالمه از تلفن ثابت با حجاج هم برابر با ۹۰۰۰ تومان است.

زائران خانه خدا باید آگاه باشند که با توجه به دستور العمل های امن سازی پرتال های ایران، امکان دسترسی امن به پرتال های بانکی و ایرانی از طریق سیمکارت های خارجی و وای فای هتل ها عموما محدود شده است، لذا در صورتی که نیاز به استفاده از پرتال های ایرانی را دارند، باید به سراغ خرید سیمکارت های ایرانی و استفاده از بسته های دیتای رومینگ بروند.

مشتركان همراه اول علاقه مند به استفاده از بسته های رومینگ حج، باید پیش از سفر خود، اقدام به فعالسازی سرویس رومینگ بین الملل با شماره گیری کد دستوری «ستاره ۱۰ ستاره ۲۹۱۱ مربع» کنند؛ با این کار علاوه بر دريافت رايگان پيامك های بانكی، دسترسی رايگان به درگاه «همراه من» برايشان وجود خواهد داشت.

قابل ذکر است روشن کردن گوشی و دریافت پیامک رایگان است. حجاج گرامی جهت پرداخت قبوض و خرید شارژ می توانند از کد دستوری USSD و همچنین اپلیکیشن های «همراه من» و «اوانو» استفاده کنند.

همچنین مشتركان می توانند با مراجعه به «فروشگاه آنلاين همراه اول» يا ‌اپليكيشن «همراه من» ‌‌اقدام به خريد و فعالسازی بسته های ويژه حج برای خود يا زائر مدنظرشان كنند.

حجاج می توانند جهت اطلاع کامل از بسته‌های حج، نرخ تعرفه آزاد، قوانین استفاده از بسته ها و پاسخ به سوالات پرتکرار به صفحه کمپین حج همراه اول به آدرس https://mci.ir/haj مراجعه کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا