دانلود بازی نبرد گربه های استثنایی اندروید

بازی نبرد گربه های استثنایی CATS: Crash Arena Turbo Stars بازی محبوب، هیجان انگیز و پرطرفدار در سبک بازیهای اکشن – مبارزه ای از استودیوی بازیسازی مطرح ZeptoLab برای اندروید است که تا به امروز حدود ۵۰ میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی دریافت شده است!

موبنا –  با نصب بازی نبرد گربه های استثنایی CATS: Crash Arena Turbo Stars برروی تبلت و یا گوشی اندرویدی تان می توانید یک بازی مبارزه ای جالب از سازندگان بازی های معروفی چون Cut the Rope و King of Thieves را تجربه کنید که شما را به میدان نبرد روبات های جنگی می برد، روبات های که گربه های استثنایی آن ها را کنترل می کنند!

دانلود بازی نبرد گربه های استثنایی اندروید

قطعات روبات را پیدا کنید و با آن روباتی اختصاصی را بسازید و پس از آن وارد مبارزه هایی نفس گیر با کاربران آنلاین سراسر جهان شوید، مبارزه هایی که نهایت هیجان را به شما القا خواهند نمود! روبات شما کارش را از یک حیاط خلوت شروع می کند اما زمانی خواهد رسید که در مسابقات قهرمانی دنیا شرکت خواهد کرد!

دانلود بازی نبرد گربه های استثنایی اندروید

با برنده شدن در هر مبارزه به قطعات جدیدی از ربات ها دست پیدا می کنید که با کمک آن ها قوی تر و شکست ناپذیر تر از همیشه می شوید! اگر به دنبال یک بازی جالب با ساخت نبرد روبات ها هستید بدون شک CATS: Crash Arena Turbo Stars نظرتان را جلب می‌کند!

دانلود بازی نبرد گربه های استثنایی اندروید

بازی CATS: Crash Arena Turbo Stars علاوه بر دانلود زیاد، توانسته امتیاز ۴.۲ از ۵.۰ را بر اساس هزاران رای بدست آورد.

نکات تکمیلی بازی نبرد گربه های استثنایی:

یک : بازی آنلاین و اینترنتی است
دو : بازی هک نمی‌شود و نسخه مود ندارد

دانلود فایل نصبی اصلی بازی با لینک مستقیم – ۱۶۰ مگابایت

دکمه بازگشت به بالا