برنامه «تبدیل افکار به آثار هنری» اندروید

Imagine : AI Art Generator عنوان یک اپلیکیشن تبدیل افکار به آثار هنری با هوش مصنوعی می باشد که توسط vyro.ai برای اندروید توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است.

موبنا – در قالب دسته برنامه ها تبدیل افکار به آثار هنری می توان به دانلود AI Art Generator اشاره کرد که برنامه ای بسیار کاربردی است برای افرادی که به دنبال برنامه ای مشابه هستند تا بتوانند تبدیل متن به عکس و آثار هنری بر روی تلفن همراهشان داشته باشند.

ذهن ما، همیشه و هر جا ما را محدود می کند! افراد بسیاری در سراسر جهان وجود دارند، که ایده های هنری خلاقانه ای را در ذهن خود می پرورانند اما به دلیل محدودیت های موجود قادر به بیان آن ها نیستند و نمی توانند این ایده ها را به صورت مصور بر روی کاغذ پیاده کنند. اما مدتی است که هوش مصنوعی به کمک این دسته از افراد آمده است و به آن ها کمک می کند تا خود را و ایده های شان را رها کرده و بتوانند توانایی شان را به دیگران نمایش دهند!

Imagine : AI Art Generator عنوان یک اپلیکیشن تبدیل افکار به آثار هنری با هوش مصنوعی می باشد که توسط vyro.ai برای اندروید توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. همان گونه که در توضیحات فوق نیز به این موضوع اشاره کردیم این استارت اپ به شما کمک کرده تا خود را از قید و بند ذهن تان آزاد کرده و هر آن چه که در افکارتان در جریان است به آثاری هنری تبدیل کنید.

اصلی ترین ویژگی و بزرگ ترین نقطه قوت برنامه پیش رو را می توان استفاده از هوش مصنوعی به کار رفته در آن دانست. این هوش مصنوعی به سرعت تمامی افکارتان را تجزیه و تحلیل می کند و تصاویری خلاقانه را متناسب با آن به نمایش می گذارد. پس برای استفاده، پس از نصب تنها کافی است تا فکر خود را به صورت یک کلمه و یا یک جمله بنویسید و منتظر دریافت نتیجه هنری آن باشید.

از دیگر ویژگی های موجود و در دسترس، سبک های گوناگون هنری است. انتخاب سبک فایل خروجی نیز به دست کاربر است و حتی می توانید یک یا دو فایل هنری را با هم ترکیب کرده و یک تصویر کاملا اختصاصی را دریافت کنید. هیچ محدودیتی در ایجاد آثار هنری وجود ندارد و ساخت آن ها به صورت نامحدود در جریان است!

گرچه ما در ابتدا اشاره کردیم که می توان هیچ گونه چهارچوبی برای افکارتان وجود ندارد؛ اما برای خاص تر شدن نتایج خروجی قادر خواهید بود تا به افکارتان جهت بدهید و با ایجاد تنظیمات گوناگون یک خروجی منحصر به فرد داشته باشید. در Imagine : AI Art Generator نه تنها قادر به مشاهده آثار خلق شده توسط خودتان هستید؛ بلکه قادر خواهید بود تا دیگر آثار ارائه شده توسط کاربران را مشاهده نموده و از آن ها نهایت بهره را ببرید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه «تبدیل افکار به آثار هنری» Imagine : AI Art Generator اندروید:

  • ایجاد افکار و احساسات خود به آثار هنری منحصر به فرد
  • استفاده از یک سیستم هوش مصنوعی پیشرفته برای دریافت تصاویر خاص
  • نبود هیچ گونه محدودیتی در ایجاد تصاویر و آثار هنری
  • مجموعه ای از سبک های هنری متنوع و گوناگون
  • جهت دادن به افکار و آثار ایجاد شده با تعیین یک چهارچوب خاص برای خروجی ها
  • مشاهده دیگر آثار ایجاد شده توسط کاربران

اپلیکیشن Imagine : AI Art Generator با بهره مندی از امکانات و قابلیت های خاص خود توسط توسعه دهنده اش به صورت رایگان همراه با پرداخت درون شبکه ۱۰۹.۹۹ دلاری منتشر شده و امتیاز ۳.۰ از ۵.۰ را توسط کاربران دریافت نموده است.

 

دانلود فایل نصبی حرفه ای برنامه با لینک مستقیم – ۳۵ مگابایت

دکمه بازگشت به بالا