برای اولین بار در تاریخ اپل، سری آیفون ۱۶ شامل ۴ مدل با اندازه‌های متفاوت خواهد بود!

شرکت اپل قصد دارد تا در سال آینده از گوشی‌های آیفون ۱۶ پرو و آیفون ۱۶ پرو مکس با نمایشگرهای بزرگ‌تر ۶.۳ و ۶.۹ اینچی رونمایی کند. با این‌حال تنها مدل‌های پیشرفته‌تر از نمایشگرهای جدید بهره‌برداری خواهند کرد.

موبنا – مدل‌های استاندارد آیفون ۱۶ و آیفون ۱۶ پلاس همانند همتایان خود طی سالیان گذشته از نمایشگرهای ۶.۱ و ۶.۷ اینچی استفاده خواهند کرد. این اطلاعات از جانب یک افشاگر مشهور با نام راس یانگ از موسسه تحقیقاتی Display Supply Chain Consultants ارائه شده است. وی غالبا جزئیات دقیقی را در رابطه با برنامه‌های آینده اپل با مخاطبان به اشتراک می‌گذارد.

راس یانگ در اوایل هفته گذشته اعلام کرد که مدل‌های آینده آیفون پرو از نمایشگرهای بزرگ‌تری استفاده خواهند کرد. اکنون وبسایت MacRumors نیز تائید کرده که نمایشگرهای بزرگ‌تر منحصرا در مدل‌های پرو آیفون قابل دسترس بوده و در مدل‌های ارزان‌قیمت‌‌تر شامل آیفون ۱۶ و آیفون ۱۶ پلاس به‌کارگیری نخواهند شد.

اندازه‌های ۶.۳ و ۶.۹ اینچی برای نمایشگر به‌صورت گرد شده مورد اشاره قرار گرفته‌اند و جزئیات تکمیلی پیرامون اندازه دقیق نمایشگرها ضمن برگزاری رویداد Display Week در شهر لس‌آنجلس طی روز ۲۳ مه (۲ خرداد ماه) ارائه خواهند شد.

گوشی‌های آیفون ۱۴ پرو و آیفون ۱۴ پرو مکس مجهز به نمایشگرهای ۶.۱ و ۶.۷ اینچی هستند. بر اساس پیش‌بینی‌ها آیفون‌ ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس نیز از نمایشگرهایی با اندازه‌های مشابه بهره خواهند برد.

برای اولین بار در تاریخ اپل، سری آیفون 16 شامل 4 مدل با اندازه‌های متفاوت خواهد بود!

 منبع: آی تی رسان

دکمه بازگشت به بالا