هوندا e:Ny1 ؛ یک اسم عجیب و یک خودروی زیبای ژاپنی(+عکس)

هوندا e:Ny1 طراحی زیبایی را همراه خود دارد. قیمت این کراس اوور هنوز مشخص نشده است اما رسانه های انگلیس به عدد ۳۰ هزار پوند(حدود ۳۷۵۰۰ دلار) برای آن اشاره داشته اند.

موبنا هوندا دومین خودروی الکتریکی خود برای بازار اروپا را معرفی کرد. کراس اووری که نامش مقداری سخت و نامتعارف است: e:Ny1

ئی: ان وای۱ در واقع راهبرد هوندا در پاسخ به تقاضای بالا بازار برای محصولات شاسی بلند سگمنت بی محسوب می شود.

کراس اوور تمام الکتریکی e:Ny1 از تک موتور الکتریکی روی محور جلو استفاده می کند. انرژی مورد نیاز پیشرانه الکتریکی از بسته باتری ۶۸.۸ کیلووات ساعت لیتیم-یون تامین می شود که برد حرکتی ۴۱۲ کیلومتر را ممکن می سازد.

سیستم باتری از فناوری شارژ سریع پشتیبانی می کند تا طی ۴۵ دقیقه ظرفیت باتری از ۱۰ به ۸۰ درصد برسد.

پیشرانه هوندا e:Ny1 برابر با ۲۰۱ اسب بخار خروجی و ۳۱۰ نیوتن متر گشتاور دارد.

هوندا اشاره می کند که در e:Ny1 از پلتفرم جدید خود ویژه خودروهای الکتریکی استفاده کرده که محافظت از باتری در شرایط مختلف مانند ضربه و تصادف به شکل ویژه ای محل توجه بوده است.

هوندا e:Ny1 ؛ یک اسم عجیب و یک خودروی زیبای ژاپنی

هوندا e:Ny1

هوندا e:Ny1 طراحی زیبایی را همراه خود دارد. بویژه در قسمت دماغه که چراغ های اصلی جلو منظره ساده و جذابی را شکل داده اند.

از مهمترین ویژگی های کابین علاوه بر کیفیت مناسب مواد اولیه باید به نمایشگر ۱۵.۱ اینچی لمسی تنظیمات سیستم سرگرمی، شارژ بی سیم، جانمایی بخش های مختلف برای قرارگیری وسایل مختلف و… اشاره کنیم.

قیمت این کراس اوور هنوز مشخص نشده است اما رسانه های انگلیس به عدد ۳۰ هزار پوند(حدود ۳۷۵۰۰ دلار) برای آن اشاره داشته اند.

 منبع: عصرایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا