هیوندای اکستر؛ شاسی بلند ۷ هزار دلاری هندی (+عکس)

هیوندای اکستر که فاصله نسبتا زیادی نیز از سطح زمین دارد با توجه به شرایط جاده های ناهموار هند طراحی شده است. استفاده از گلگیرهای حجیم، تم دو رنگ سقف و چراغ های اصلی ال ئی دی در قسمت جلو از جمله مواردی است که تلاش شده تا جذابیت های آفرودی در یک مجموعه کوچک جمع شود.

موبنا هند یکی از فعال ترین بازارهای بین المللی برای محصولات هیوندای است. پس از معرفی ورنا جدید در هند، اکنون نوبت به یک کراس اوور کوچک به نام اکستر رسیده که میان محصولات قبلی هیوندای تقریبا ظاهری متفاوت دارد.

این کراس اوور جعبه ای که فاصله نسبتا زیادی نیز از سطح زمین دارد با توجه به شرایط جاده های ناهموار هند طراحی شده است. استفاده از گلگیرهای حجیم، تم دو رنگ سقف و چراغ های اصلی ال ئی دی در قسمت جلو از جمله مواردی است که تلاش شده تا جذابیت های آفرودی در یک مجموعه کوچک جمع شود.

هیوندای اکستر ۳۹۹۸ میلیمتر در طول توسعه یافته است. تا کنون تصاویر محدودی از این خودرو منتشر شده و قسمت عقب خودرو همچنان مرموز و ناشناخته باقی مانده است.

هیوندای اکستر؛ شاسی بلند 7 هزار دلاری هندی (+عکس)

در یک اقدام عجیب، هیوندای حروف نام خودرو را در قسمت دماغه یا دقیق تر بگوئیم روی سپر جلو و زیر تریم مشکی ارتباط دهنده دی لایت ها باهم، نصب شده است.

هیوندای اکستر

اطلاعات موجود درباره هیوندای اکستر بسیار محدود است اما ظاهرا در بخش پیشرانه این کراس اوور کوچک از تپنده ۱.۲ لیتری بنزینی در هماهنگی با جعبه دنده ۵ سرعته دستی یا اتوماتیک استفاده می شود.

تریم ۱.۲ لیتری که با سی ان جی کار می کند هم در لیست فروش اکستر قابل سفارش خواهد بود. در این تریم فقط جعبه  دنده دستی ارائه می شود

پیش بینی می شود، هیوندای اکستر با قیمت پایه یعنی چیزی حدود ۷۳۰۰ دلار روانه بازار شود.

هیوندای اکستر؛ شاسی بلند 7 هزار دلاری هندی (+عکس)

 منبع: عصرایران
دکمه بازگشت به بالا