آشنایی با مفیدترین قابلیت ها در گوشی های سامسونگ

چه به تازگی یک  Samsung Galaxyجدید خریده باشید، یا مدت زیادی از استفاده آن می‌گذرد ارزش وقت گذاشتن را دارد که در مورد برخی از ویژگی‌های پنهان دستگاه سامسونگ خود یاد بگیرید.

خواهید دید، در حالی که دستگاه‌های سامسونگ به‌راحتی یکی از بهترین گوشی‌های موجود هستند، این هک‌ها و ترفندهای جالب آن است که گوشی‌های سامسونگ را بهبود می‌دهد و حتی قدرتمندتر می‌کند. ممکن است بسیاری از ویژگی‌های مورد نظر ما برای شما پنهان نباشد اما فکر می‌کنیم که ممکن است یادآوری آن به شما باعث یک جرقه در مورد استفاده مثبت از این گوشی شود. حتی اگر به خوبی با گوشی همراه خود آشنا هستید برای آشنایی بیشتر و شناخت گوشی‌های مقرون به صرفه با قابلیت ویژه این مقاله را از دست ندهید.

منو گزینه‌های توسعه دهنده

شاید قوی‌ترین ویژگی‌های مخفی دستگاه سامسونگ شما منوی گزینه‌های توسعه دهنده باشد. منوی گزینه‌های توسعه‌دهنده که در همه دستگاه‌های اندروید قابل دسترسی است، به توسعه‌دهندگان نرم‌افزار امکان دسترسی به طیف وسیعی از ویژگی‌هایی را می‌دهد که کاربران عمومی معمولاً برای اهداف توسعه نرم‌افزار و برنامه‌های کاربردی جدید به آن‌ها نیازی ندارند. با این حال، در حالی که اکثر مردم به ویژگی‌های هاردکور در گزینه‌های توسعه‌دهنده اندروید نیاز ندارند، این بدان معنا نیست که تنظیمات جالبی وجود ندارد که ممکن است تجربه شما را در استفاده از دستگاه بهبود بخشد. یادگیری نحوه فعال کردن گزینه‌های برنامه‌نویس در اندروید به شما امکان می‌دهد کارهایی مانند افزایش سرعت دستگاه اندرویدی خود با استفاده از مقیاس‌بندی انیمیشن، افزایش حداکثر نرخ تازه‌سازی نمایشگرتان، همیشه صفحه نمایش خود را در حین شارژ بیدار نگه دارید.

این ویژگی‌ در اکثر مدل‌های سامسونگ مانند Galaxy A33 5G به چشم می‌خورد. این گوشی هوشمند به دلیل داشتن مشخصات ویژه مانند قیمت مناسب و داشتن امکانات شخصی سازی مورد توجه قرار گرفته است؛ همچنین رم  ۸ گوشی a33 128/8 و ضدآب بودن از دیگر ویژگی‌های خاص این گوشی است.

با استفاده از حرکات صدا یا دست، سلفی بگیرید

آشنایی با مفیدترین قابلیت ها در گوشی های سامسونگ

سلفی‌ها اکنون بخشی از زندگی روزمره هستند. و چه ۵۰ عدد از آنها را در روز بگیرید و چه سالیانه یک عدد سلفی بگیرید، گوشی‌های سامسونگ راه جالبی برای تطبیق بیشتر سلفی‌های سلفی دارند. برای فعال کردن حرکات سلفی در گلکسی خود، برنامه دوربین را باز کنید و سپس روی دکمه تنظیمات در گوشه بالا سمت چپ ضربه بزنید. به پایین بروید و روی “روش های عکسبرداری” ضربه بزنید. سپس روی کلیدهای کنار «فرمان‌های صوتی» و «نمایش کف دست» ضربه بزنید. اکنون، می‌توانید شاتر را با گفتن «لبخند»، «پنیر»، «عکس‌برداری» یا «تصویربرداری» فعال کنید. این کار با دوربین‌های جلو و عقب کار می‌کند. این امکانات در اکثر گوشی‌های جدید سامسونگ مانند Galaxy M32 موجود است. این یکی دیگر از مدل‌های پیشنهادی ما به شما برای خرید است. گوشی ام ۳۲ با مشخصاتی مانند رم ۶ و حافظه ۱۲۸ از مدل‌های مقرون به صرفه است که از دوربین عکاسی مناسبی برخوردار است. سایر مشخصات گوشی m 32 مانند صفحه نمایش ۹۰ هرتزی آمولد این گوشی را به پیشنهادی عالی برای شما تبدیل می‌کند.

دو کپی از واتساپ، مسنجر یا تلگرام را اجرا کنید

با توجه به اینکه این روزها بسیاری از گوشی‌های سامسونگ با قابلیت‌های دو سیم‌کارت عرضه می‌شوند، ویژگی Dual Messenger سامسونگ واقعاً مفید است. اگر دیگر نمی‌خواهید دو گوشی را با خود حمل کنید. این ویژگی اساساً شبیه‌سازی از محبوب‌ترین برنامه‌های پیام‌رسان را ایجاد می‌کند و یک نسخه جداگانه روی گوشی شما قرار می‌دهد که به شما امکان می‌دهد با حسابی متفاوت از حساب اصلی خود وارد آن شوید. برای استفاده از Dual Messenger، تنظیمات را باز کنید و به ویژگی‌های پیشرفته بروید. سپس به پایین بروید و روی Dual Messenger ضربه بزنید. می‌توانید برنامه‌ای را که می‌خواهید شبیه‌سازی کنید انتخاب کنید، سپس کپی در کشوی برنامه شما ظاهر می‌شود.

با استفاده از پوشه امن، یک فایل شخصی داشته باشید

آشنایی با مفیدترین قابلیت ها در گوشی های سامسونگ

آیا می‌دانستید که گوشی‌های سامسونگ دارای صندوق مخفی مخصوص به خود هستند که به پوشه امن معروف است؟ این نوعی فضای دوم است که در آن می‌توانید فایل‌ها یا برنامه‌ها را از فضای «اصلی» تلفن خود جابه‌جا کنید یا فقط به ‌عنوان منطقه خصوصی خود از آن استفاده کنید. برای راه‌اندازی پوشه امن، به تنظیمات بروید و به قسمت بیومتریک و امنیت بروید، سپس دوباره به پایین بروید تا پوشه امن را پیدا کنید. به سادگی روی Agree ضربه بزنید، با حساب Google یا Samsung خود وارد شوید و سپس تنظیم کنید که چگونه می‌خواهید پوشه امن شما ایمن شود. در ادامه برنامه Secure Folder در کشوی برنامه‌های شما ظاهر می‌شود. پس از راه‌اندازی، می‌توانید برنامه‌ها را به‌طور انحصاری در پوشه امن دانلود کنید، زیرا به عنوان یک فضای جداگانه در نظر گرفته می‌شود. ممکن است ایده خوبی باشد که همه برنامه‌ها و رمز‌های بانکر را به آن منتقل کنید تا در صورت سرقت کسی جز شما به ان دسترسی نداشته باشد.

با حذف انیمیشن ها سرعت گوشی را افزایش دهید

اگرچه راه دیگری برای افزایش سرعت گوشی یا تبلت اندرویدی خود با بهینه سازی گزینه‌های منوی توسعه دهندگان اندروید وجود دارد، سامسونگ چیزی مشابه را مستقیماً در سیستم عامل تعبیه کرده است. می‌توانید انیمیشن‌های دستگاه خود را خاموش کنید، مانند زمانی که برنامه‌ها را باز یا بسته می‌کنید، که باعث می‌شود در استفاده روزانه سریع‌تر به نظر برسد. اگر به دنبال افزایش سرعت هستید، ارزش آن را دارد که این گزینه را بررسی کنید، زیرا تفاوت زیادی ایجاد می‌کند. با این حال، ممکن است بر نحوه عملکرد برخی از برنامه‌ها تأثیر بگذارد، بنابراین خوشبختانه در صورت مشاهده هر گونه مشکلی، بازگشت آن آسان است. برای فعال کردن این ویژگی، تنظیمات را باز کنید و به Accessibility پایین بروید، سپس روی Visibility ضربه بزنید.

این‌ها تنها چند مورد محدود از ویژگی‌های محبوب سامسونگ هستند. با خرید گوشی سامسونگ مورد نظر خود و مطالعه امکانات آن می‌توانید به بهترین شکل از ویژگی‌های شخصی سازی گوشی همراه هوشمند خود استفاده کنید.

نویسنده: سارااقبالی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا