مایند نوت؛ برنامه یادداشت برداری سریع و پرامکانات اندروید!

مایند نوت Mind Notes: Note-Taking Apps عنوان یک اپلیکیشن یادداشت برداری سریع و صوتی برای اندروید می باشد که توسط QR Scanner & QR Code Generator & Radio & Notes توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است.

موبنا – یادداشت برداری از برنامه های روزانه و یا فعالیت های مهم روزمره، یکی از بهترین روش ها برای جلوگیری از فراموشی و رسیدن به موفقیت در زمانی کوتاه می باشد. امروزه همه ما بیشتر از دسترسی به کاغذ و خودکار به اسمارت فون های مان دسترسی داریم.

مایند نوت Mind Notes: Note-Taking Apps عنوان یک اپلیکیشن یادداشت برداری سریع و صوتی برای اندروید می باشد که توسط QR Scanner & QR Code Generator & Radio & Notes توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. هر آن چیزی که برای یک یادداشت برداری بی حد و مرز به آن نیاز دارید در اختیارتان قرار داده می شود. اولین نکته ای که پس از نصب این برنامه اندروید توجه کاربران را به خودش جلب می کند، گزینه هایی است که در هنگام یادداشت در اختیارتان قرار داده می شود.

شما خواهید توانست که همانند ویرایشگر های متن حرفه ای، فونت، اندازه آن، رنگ فونت و بسیاری دیگر از معیار ها را تغییر دهید و یک نوت برداری خاص را تجربه نمایید. برای افزایش هر چه بیشتر جزئیات به یادداشت های خود خواهید توانست انواع عکس، ویدئو و یا هر نوع لینک را به آن ها اضافه نموده و مطمئن باشید یک دسترسی دائمی به آن ها خواهید داشت.

اگر گوشی اندرویدی شما از قلم های نوری پشتیبانی می کند، پس بدون شک یکی از بهترین ویژگی هایی که در اختیارتان قرار داده خواهد شد ؛ امکان طراحی، کشیدن نقاشی و یا حتی یادداشت برداری با دست‌خط شخصی تان می باشد. تیم توسعه دهنده تلاش بسیاری کرده کرده تا یک سیستم دسته بندی منحصر به فرد را ایجاد نمایید و به کمک آن در کوتاه ترین زمان ممکن تمامی یادداشت های موجود را در گروه های خاص دسته بندی کنید و یک دسترسی بسیار سریع به آن ها داشته باشید.

برای زیبا سازی هر چه بیشتر نوت های خود پس زمینه آن ها را تغییر دهید و یادداشت هایی رنگی داشته باشید. از دیگر ویژگی های برنامه مایند نوت Mind Notes: Note-Taking Apps سطح بالای امنیت آن می باشد ؛ برای محافظت از اطلاعات و یادداشت های شخصی خود یک رمز عبور برای نرم افزار تعریف کنید تا تنها شما بتوانید به اطلاعات موجود دسترسی داشته باشید.

علاوه بر این در صورت نیاز در هر زمانی یک نسخه پشتیبان از تمامی اطلاعات در سرور های ابری تهیه کنید تا در صورت حذف ناگهانی و غیر منتظره برنامه، هیچ گونه مشکلی برای یادداشت های تان به وجود نیاید.

 

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه مایند نوت Mind Notes: Note-Taking Apps اندروید:

  • ایجاد یادداشت های مختلف بدون هیچ گونه محدودیتی در تعداد آن ها
  • گزینه های متنوع و گوناگون نظیر رنگ متن ها، تغییر فونت، اندازه فونت ها و…
  • افزودن هر گونه تصویر، ویدئو و یا فایل صوتی به یادداشت های تان
  • بیش از ۲۰۰ پس زمینه گوناگون برای یادداشت های ایجاد شده
  • ایجاد یادداشت های استیکی و لیست وظایف روزانه با ویجت هایی کاربردی
  • دسته بندی هوشمندانه تمامی یادداشت های تان برای یک دسترسی سریع و آسان
  • محافظت از یادداشت های ایجاد شده به وسیله رمز عبور و یا اثر انگشت
  • تهیه نسخه پشتیبان از تمامی اطلاعات در سرور های ابری

اپلیکیشن مایند نوت Mind Notes: Note-Taking Apps با داشتن قابلیت هایی متنوع و گوناگون در زمینه ایجاد سریع یادداشت ها توسط توسعه دهنده اش به صورت رایگان همراه با پرداخت درون شبکه منتشر شده و توانسته امتیاز ۴.۷ از ۵.۰ را توسط کاربران دریافت نماید.

 

دانلود فایل نصبی VIP برنامه با لینک مستقیم – ۳۹ مگابایت

دکمه بازگشت به بالا