منهارت پرفورمنس و معرفی یک ب ام و بسیار دیدنی با رنگ خاص(+عکس)

منهارت پرفورمنس را می توان تخصصی ترین تیونر غیر رسمی ب ام و دانست که پروژه های متعددی را در این زمینه اجرا و ارائه کرده است.

موبنا منهارت پرفورمنس تیونر برجسته و صاحب سبک آلمانی در یکی از جدیدترین پروژه های خود سراغ شاسی بلند محبوب ب ام و یعنی اکس۵ ام رفته تا یک هیولای آتشین تمام عیار را معرفی کند.

منهارت پرفورمنس را می توان تخصصی ترین تیونر غیر رسمی ب ام و دانست که پروژه های متعددی را در این زمینه اجرا و ارائه کرده است. در قسمت زیر بخشی از آثار هنری منهارت را مشاهده می کنید:

ب ام و MH2 ؛ هیولای ریزنقش و درنده منهارت پرفورمنس (+عکس)

منهارت پرفورمنس و معرفی یک هیولای سیاه از باواریا! (+فیلم و تصاویر)

دیدنی ترین ب ام و M4 CSL؛ چگونه منهارت پرفورمنس یک هیولا را پرورش می دهد؟! (+عکس)

منهارت نام MHX5-700 را برای پروژه خود انتخاب کرده که همزمان کدهایی از مدل خودرو و توانمندی پیشرانه را با خود دارد. این تیونر معمولا کانال میزان خروجی پیشرانه را در کدنویسی نام پروژه مورد استفاده قرار می دهد.

منهارت پرفورمنس و معرفی یک ب ام و بسیار دیدنی با رنگ خاص(+عکس)

نوشته های مشابه

ب ام و اکس۵ ام از پیشرانه ۴.۴ لیتری توربودوقلو ۸ سیلندر استفاده می کند که برابر با ۶۲۵ اسب بخار خروجی و ۷۵۰ نیوتن متر گشتاور دارد. اکنون تغییرات تیونر میزان خروجی پیشرانه را به ۷۳۰ اسب بخار و گشتاور را به ۹۰۰ نیوتن متر ارتقا داده است. این بهبود عملکرد موتور از مسیر تغییرات ئی سی یو، توربوها، مپ و… به دست آمده است. مسیر اگزوز نیز از موتور تا خروجی انتهای خودرو با نمونه استیل جایگزین شده است.

منهارت پرفورمنس

منهارت پرفورمنس از کیت بدنه فیبرکربن برای ب ام و اکس۵ ام استفاده کرده که شامل اسپویلر جلو، رکاب جانبی، ورودی هوا در سپر اصلی جلو و جلوپنجره می شود. در نمای عقب نیز دیفیوزر جدید ۲ کاناله با خروجی اگزوز دوقلو در طرفین استفاده شده است.

منهارت پرفورمنس در قسمت بالای شیشه عقب نیز یک اسپویلر دو تکه جذاب را نصب کرده که به هدایت بهتر هوای عبوری روی سقف کمک می کند.

قاب فیبرکربن برای آینه های جانبی، روکش فیبر کربن برای اسپویلر سقف و همچنین سراگزوزها از دیگر جزئیات داغ نمای بیرونی این ب ام و محسوب می شوند.

برخلاف اکثر پروژه های تیونر آلمانی که رنگ طلایی مکمل مشکی می شود اینجا وظیفه مذکور برعهده رنگ قرمز قرار دارد. رینگ های آلومینیومی با پره های Y شکل نیز در اندازه ۲۳ اینچی نصب شده اند.

سیستم تعلیق نیز بروزرسانی شده تا شاسی بلند هماهنگی بالاتری با تغییرات و فشار پیشرانه روی شاسی داشته باشد.

در فضای داخلی کابین نیز حضور فیبرکربن و قطعات افترمارکت را داریم که فضایی اسپرت و بسیار دیدنی را ایجاد کرده اند.

 منبع: عصرایران

دکمه بازگشت به بالا