این مرسدس بنز ۶ سیلندر با رخ ۸ سیلندر می آید! (+عکس)

خطوط برجسته روی درپوش موتور نیز در بهبود نمای جلوی این مرسدس ها کاملا اثرگذار عمل کرده تا هر چه بیشتر شبیه به نمونه ۸ سیلندر جی تی۶۳ شوند.

موبنا مرسدس-آ ام گ جی تی ۴-درب کوپه مدل ۲۰۲۴ وارد بازار اروپا شده و البته با خود تغییراتی را بویژه برای مدل های ۶ سیلندر همراه دارد.

جی تی۴۳ و جی تی۵۳ در قسمت دماغه تغییر دکوراسیون داده و مانند مدل ۸ سیلندر جی تی۶۳ حجیم تر و درشت تر شده اند. ورودی های هوا در سپر اصلی جلو نیز چهره اسپرت تری برای ۶ سیلندرهای آ ام گ جی تی در کلاس سدان ۴ درب کوپه، ایجاد کرده اند.

تصاویر جی تی۴۳ جدید هنوز ارائه نشده و فقط تصاویر جی تی۵۳ جدید که در این مطلب استفاده شده، توسط مرسدس بنز به طور محدود در اختیار رسانه ها قرار گرفته است.

این مرسدس بنزهای 6 سیلندر با رخ 8 سیلندر می آیند! (+عکس)

خطوط برجسته روی درپوش موتور نیز در بهبود نمای جلوی این مرسدس ها کاملا اثرگذار عمل کرده تا هر چه بیشتر شبیه به نمونه ۸ سیلندر جی تی۶۳ شوند.

از جمله آپشن استاندارد که مرسدس بنز برای آ ام گ جی تی ۴-درب کوپه مدنظر قرار داده باید به سانروف الکتریکی، شارژ بی سیم اختصاصی ردیف عقب، بروزرسانی نرم افزار هوشمند ام باکس، بهبود تصویر نمایشگرها و… اشاره کنیم.

سیستم صوتی حرفه ای استریو از برند برمستر به همراه فناوری دالبی اتمز به عنوان آپشن مستلزم پرداخت هزینه اضافه در نظر گرفته شده است.

مرسدس بنز جی۴۳ / جی تی۵۳

در قسمت پیشرانه تغییر خاصی رخ نداده تا مرسدس بنز جی تی۴۳ با ۳۶۷ اسب بخار خروجی و گشتاور ۵۰۰ نیوتن عرضه شود. این مرسدس طی ۴.۹ ثانیه از حالت توقف به سرعت ۱۰۰ کیلومتر برساعت می رسد. بیشینه سرعت نیز برابر با ۲۷۰ کیلومتر برساعت است.

جی تی۵۳ طبیعتا گزینه جذاب تری است که با پیشرانه ۴۳۵ اسب بخاری و گشتاور ۵۲۰ نیوتن متر روانه بازار می شود. شاخص صفر تا ۱۰۰ کیلومتر این مرسدس، عدد ۴.۵ ثانیه را نشان می دهد. بیشینه سرعت نیز به ۲۸۵ کیلومتر برساعت افزایش می یابد.

هر دو مرسدس مجهز به سیستم هیبرید ملایم هستند که ۲۲ اسب بخار خروجی و ۲۵۰ نیوتن متر را در حالت بوست برای شروعی آتشین به پیشرانه اضافه می کند.

برای هر دو مدل مرسدس بنز از یک رینگ با طراحی یکسان استفاده می شود.

 

 منبع: عصرایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا