تبلت شیائومی پد ۶ پرو با ویژگی جدید خود می‌تواند تا ۴۹.۹ روز در حالت آماده‌به‌کار قرار بگیرد

با این ویژگی جدید، شیائومی ‌پد ۶ و پد‌ ‌۶ پرو می‌توانند به‌ترتیب تا ۴۷.۹ روز و ۴۹.۹ روز در حالت آماده‌به‌کار باقی بمانند.

موبنا – ماه گذشته تبلت‌های شیائومی پد ۶ و پد ۶ پرو در کنار شیائومی ۱۳ اولترا معرفی شدند. هر دو تبلت از نظر نمایشگر یکسان هستند اما همانطور که کاملاً قابل انتظار است، نسخه پرو دارای مشخصات بهتری است و اکنون شیائومی جزئیات بیشتری درباره این برتری ارائه کرده است.

براساس گزارش گیزموچاینا، شیائومی در تبلت‌های سری پد‌ ۶ خود از یک حالت خواب عمیق استفاده کرده که برای افزایش زمان آماده‌به‌کار این دستگاه‌ها طراحی شده است. این حالت زمانی به‌طور خودکار فعال می‌شود که تبلت‌ها برای مدت طولانی غیرفعال باشند.

افزایش زمان آماده‌به‌کار تبلت‌های شیائومی پد ۶

تبلت شیائومی پد 6 پرو با ویژگی جدید خود می‌تواند تا 49.9 روز در حالت آماده‌به‌کار قرار بگیرد

شیائو‌می ادعا کرده که با این ویژگی جدید، شیائومی ‌پد ۶ و پد‌ ‌۶ پرو می‌توانند به‌ترتیب تا ۴۷.۹ روز و ۴۹.۹ روز در حالت آماده‌به‌کار باقی بمانند. تفاوت زمانی دو دستگاه احتمالاً به باتری آن‌ها مربوط می‌شود، زیرا نسخه پرو دارای باتری بزرگ‌تر ۸۸۴۰ میلی آمپر ساعتی است و نسخه استاندارد از باتری ۸۶۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد.

غول فناوری چین ادعا کرده که برای فعال کردن حالت خواب عمیق تبلت‌های خود از فناوری‌هایی مانند هوش مصنوعی، Absolute Motion Detect و حصارجغرافیایی استفاده کرده است.

برخلاف گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها در زندگی روزمره، زیاد استفاده نمی‌شوند. بنابراین ویژگی جدیدی که توسط شیائومی معرفی شده، می‌تواند برای آن دسته از کاربران مفید باشد که همیشه نگران تمام شدن باتری خود هستند.

شیائومی پد ۶ که از چیپست اسنپدراگون ۸۷۰ و نمایشگر ۱۱ اینچی ۲.۸K بهره می‌برد، برچسب قیمت ۲۹۰ دلاری و شیائومی پد ۶ پرو با همان نمایشگر و چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۱ پلاس به‌همراه دوربین ۵۰ مگاپیکسلی برچسب قیمت ۳۶۰ دلاری را به همراه دارد.

درباره سایر دستگاه‌های این شرکت چینی، اخیراً نسخه‌های جدید شیائومی ۱۳ اولترا در رنگ‌های آبی، نارنجی و زرد معرفی شده بودند. هفته گذشته نیز گوشی ردمی نوت ۱۲R پرو با اسنپدراگون ۴ نسل ۱ و ۱۲ گیگابایت رم معرفی شده بود.

 منبع: دیجیاتو
دکمه بازگشت به بالا