گوشی مقاوم نوکیا XR21 با استانداردهای نظامی رسما معرفی شد

کمپانی HMD Global از گوشی هوشمند ایمن و جدید خود با نام نوکیا XR21 رونمایی کرد. این گوشی جانشین نوکیا XR20 محسوب می‌شود؛ دستگاهی که پیش‌تر در سال ۲۰۲۱ معرفی شد.

موبنا – دستگاه جدید، طرح مفهومی مدل نسل قبلی خود را حفظ کرده است. این گجت یک گوشی هوشمند مقاوم با گواهینامه حفاظتی IP69 و استاندارد نظامی MIL-STD-810H به‌شمار می‌رود؛ اما به‌طور کلی با مدل‌های معمولی تفاوت چندانی ندارد.

نوکیا XR21 برخلاف بسیاری از گوشی‌های مقاوم دیگر فاقد هرگونه زائده یا برجستگی پلاستیکی یا لاستیکی بر روی بدنه خود است. بنابراین استفاده از محصول جدید بسیار آسان‌تر خواهد بود. ابعاد گوشی معادل ۱۶۸×۷۸.۶×۱۰.۵ میلی‌متر و وزن آن برابر با ۲۳۱ گرم است.

گوشی مقاوم نوکیا XR21 با استانداردهای نظامی رسما معرفی شد

در عین‌حال این گوشی در مقایسه با مدل نوکیا XR20 از طراحی جمع‌وجورتری برخوردار است؛ چرا که نمایشگر ۶.۶۷ اینچی در نوکیا XR20 با یک نمونه ۶.۴۹ اینچی در نوکیا XR21 جایگزین شده است. این پنل دارای رزولوشن فول اچ‌دی پلاس بوده و از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند.

توان پردازشی نوکیا XR21 از طریق تراشه اسنپدراگون ۶۹۵ کوالکام به‌همراه ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی تامین می‌شود. این دستگاه مجهز به دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی بوده و باتری ۴۸۰۰ میلی‌آمپرساعتی آن نیز از فناوری شارژ ۳۳ واتی پشتیبانی می‌کند.

نوکیا XR21 با برچسب قیمتی ۵۰۰ پوندی (حدودا معادل ۵۶۵ یورو) در بازار بریتانیا عرضه خواهد شد.

 منبع: آی تی رسان
دکمه بازگشت به بالا