مشخصات دوربین اصلی گلکسی S23 FE فاش شد

طبق گزارشی جدید، دوربین اصلی گلکسی S23 FE نسبت‌به نسل قبلی این گوشی، ارتقاء چشمگیری دریافت خواهد کرد.

موبنا – ظاهراً سامسونگ درحال ساخت گلکسی S23 FE است و طبق گزارش گلکسی‌کلاب، این دستگاه نسبت‌به نسل قبلی خود یعنی گلکسی S21 FE به دوربین قدرتمندتر مجهز خواهد شد.

گفته می‌شود گلکسی S23 FE به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی مجهز خواهد شد که نمونه‌ی این دوربین قبلاً در گلکسی S22 و گلکسی S23 نیز مورد استفاده قرار گرفته است.

گزارش جدید درمورد دوربین اصلی گلکسی S23 FE با خبرهای قبلی مطابقت دارد زیرا پیش‌از این نیز شایعه شده بود گوشی مذکور به دوربین ۵۰ مگاپیکسلی مجهز خواهد شد. از آن‌جا که گلکسی S21 FE از دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی بهره می‌برد، استفاده از حسگر ۵۰ مگاپیکسلی در دوربین اصلی S23 FE ارتقاء بزرگی خواهد بود که می‌تواند تجربه‌ی عکاسی و فیلم‌برداری با این دستگاه را بهبود دهد.

به گزارش گیزموچاینا، سامسونگ درحال حاضر روی گوشی‌های تاشو بعدی خود یعنی گلکسی زدفولد ۵ و گلکسی زدفلیپ ۵ تمرکز کرده است. انتظار می‌رود این دو دستگاه در هفته‌ی پایانی ماه جولای معرفی شوند و بدین‌ترتیب شاید گلکسی S23 FE در سه‌ماهه‌ی چهارم ۲۰۲۳ دردسترس قرار گیرد.

نوشته های مشابه

براساس برخی شایعات، گلکسی S23 FE به تراشه‌ی اگزینوس ۲۲۰۰ مجهز خواهد شد اما شاید در برخی از بازارها با سیستم-روی-چیپ اسنپدراگون عرضه شود. انتظار می‌رود این گوشی هوشمند در چند مدل با حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۲۵۶ گیگابایت و ۱۲۸ گیگابایت با رم ۸ و ۶ گیگابایت روانه‌ی بازار شود.

از دیگر مشخصات احتمالی گلکسی S23 FE می‌توان به باتری ۴۵۰۰ میلی آمپرساعتی و پشتیبانی از شارژ سریع ۲۵ وات اشاره کرد. این دستگاه همچنین به نمایشگر AMOLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز مجهز خواهد شد اما ابعاد آن هنوز مشخص نیست.

 منبع: زومیت 

دکمه بازگشت به بالا