پولکادات: راه حلی مطمئن برای پرداخت های بین المللی

پولکادات، تکنولوژی چند زنجیره ای و شبکه ای است که امکان ارتباط میان بلاکچین های مختلف را امکان پذیر می سازد؛ در حقیقت این ارز منحصربفرد را می توان شبکه ای برای بلاکچین ها دانست.

امروزه با گسترش تکنولوژی بلاک چین و کریپتوکارنسی، بسیاری از افراد و سازمان ها به دنبال توسعه و بهره وری از این فناوری هستند. این فناوری قابلیت های بسیار زیادی از جمله سرعت، امنیت، شفافیت و غیره را در اختیار کاربران قرار می دهد. در این راستا، پولکادات یکی از ارزهای دیجیتالی است که با هدف ایجاد یک اکوسیستم قابل تعامل برای پرداخت های بین المللی، در تکنولوژی بلاک چین توسعه یافته است. Polkadot با توجه به اهداف، تیم سازنده و شرایطی که در بازار دارد، یکی از ارزهای آینده دار به حساب می آید.

با توجه به قیمت روز پولکادات ، بسیاری از معامله گران این ارز را مناسب برای سرمایه گذاری می دانند. با این وجود بسیاری از ایرانیان، صرافی برای خرید و فروش ارز دیجیتال نمی شناسند. ما در این نوشته قصد داریم ابتدا شما را با ارز آینده دار پولکادات آشنا کرده و سپس بهترین صرافی خرید ارز دیجیتال در ایران را به شما معرفی کنیم؛ پس اگر علاقمند به سرمایه گذاری در این بازار مالی هستید، حتما با ما همراه باشید.

پولکادات (Polkadot)

پولکادات، تکنولوژی چند زنجیره ای و شبکه ای است که امکان ارتباط میان بلاکچین های مختلف را امکان پذیر می سازد؛ در حقیقت این ارز منحصربفرد را می توان شبکه ای برای بلاکچین ها دانست. هدف اصلی شبکه polkadot، ایجاد بستری مقیاس پذیر و منعطف با قابلیت اتصال به شبکه های سایر بلاکچین ها است. این ارز توانایی تعامل با شبکه های دیگر را داشته و به کاربران این امکان را می دهد تا با هزینه کم و به راحتی بین شبکه ها حرکت کند.

پولکادات: راه حلی مطمئن برای پرداخت های بین المللی

رمز ارز شبکه پولکادات با نماد اختصاری دات (DOT)، در صرافی های ارز دیجیتال قابل معامله است. رابرت هابرمایه، پیتر چزان و گاوون وود (بنیانگذار و مدیر ارشد سابق اتریوم) خالقان polkadot هستند. تراست ولت، اتمیک ولت، لجرو و مث ولت از جمله کیف پول هایی است که می توانید از این رمز ارز نگهداری کنید.

قیمت روز پولکادات

کسانی که با بازار ارزهای دیجیتال آشنایی داشته باشند، می‌دانند که این بازار بسیار پر نوسان و هیجانی است؛ روند قیمتی پولکادات نیز از این قاعده مستثنی نیست. اخبار فاندامنتال، تحلیل های تکنیکال، میزان عرضه و تقاضا، توسعه و بروزرسانی های شبکه و سایر عوامل از قبیل، بر قیمت روز پولکادات تاثیر مستقیم دارند.

Dot که در آگوست ۲۰۲۰ وارد بازار رمز ارزها شد، توانست در روزهای گاوی بازار در ۱۲ آبان ۱۴۰۰، به ۵۵ دلار برسد. شما می توانید جهت خرید و فروش و مشاهده قیمت روز پولکادات، به صرافی های معتبر مراجعه کنید. با توجه به تحریم ها و شرایط احراز هویت در صرافی های خارجی، پیشنهاد ما برای فعالیت در این حوزه، استفاده از صرافی های ایرانی است.

بهترین صرافی خرید ارز دیجیتال در ایران

نوبیتکس، والکس، صرافکس و اکسکوینو از جمله معتبرترین و بهترین صرافی های ارز دیجیتال در ایران می باشد که در حال حاضر کاربران زیادی در آن مشغول فعالیت هستند. رابط کاربری آسان، سرعت بالا تراکنش ها، بهترین کارمزد در خرید و فروش، پشتیبانی ۲۴ ساعته و امنیت بالا از جمله ویژگی های صرافی های نام برده شده است.

پولکادات: راه حلی مطمئن برای پرداخت های بین المللی

برخی از صرافی های داخلی، به کاربران این امکان را می دهند که بدون احزار هویت اقدام به خرید و فروش ارز دیجیتال کنند. پیشنهاد می شود از هرگونه فعالیت در چنین صرافی هایی خودداری کنید؛ زیرا آنها نامعتبر هستند و از امنیت بالایی برخوردار نمی باشند. صرافکس و نوبیتکس از جمله صرافی های خرید ارز دیجیتال در ایران هستند که احراز هویت در آنها به شکل فوری انجام می شود.

دارا بودن پلتفرم قدرتمند جهت خرید و فروش رمز ارز، یکی دیگر از مزایای صرافی های والکس، نوبیتکس و صرافکس است. در این پلتفرم ها، شما می توانید نمودار قیمتی که به صورت لحظه ای آپدیت می شود را در بازه زمانی های مختلف مشاهده کنید و برای معامله خود، حد سود و ضرر قرار دهید.

خرید و فروش پولکادات در بهترین صرافی ایرانی

حال که با ارز دیجیتال Polkadot و بهترین صرافی خرید ارز دیجیتال در ایران آشنا شدید، می توانید با ثبت نام در آنها، اقدام به خرید و فروش رمز ارز Dot کنید. معامله گران و تریدرها می توانند پس از ثبت نام و احراز هویت در صرافکس، نوبیتکس و سایر صرافی های ایرانی، اقدام به انجام معامله کنند.

صرافکس (https://sarrafex.com/) یکی از بهترین و معتبرترین صرافی های ارز دیجیتال است که امکان معامله بیش از ۷۵ رمز ارز را برای سرمایه گذاران فراهم می کند. جهت خرید، فروش و مشاهده قیمت روز پولکادات و سایر رمز ارزها در این صرافی، باید وارد صفحه اختصاصی آن شوید.

معاملات در صرافکس به شکل همتا به همتا (p2p) انجام می شود؛ یعنی کاربران جهت خرید و فروش رمز ارزها، به صورت مستقیم با یکدیگر در تعامل هستند. لازم به ذکر است در صرافی های همتا به همتا، به دلیل اینکه کاربران با یکدیگر تعامل می کنند، صرافی سودی از معاملات دریافت نمی کند؛ به همین دلیل چنین صرافی هایی بهترین قیمت خرید و فروش را ارائه می دهند.

دکمه بازگشت به بالا