گوشی هواوی Enjoy 60X با باتری قدرتمند ۷۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی رسما معرفی شد

شرکت هواوی اخیرا مجموعه‌ای از محصولات جدید خود را معرفی کرد. گوشی اقتصادی هواوی Enjoy 60X با باتری غول‌پیکر ۷۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و دستبند نمادین هواوی بند ۸ از جمله دستگاه‌‌های جالب و جدید برند چینی به‌شمار می‌روند.

موبنا – هواوی Enjoy 60X با محوریت یک پنل غول‌پیکر ۶.۹۵ اینچی IPS LCD مجهز به رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی تولید شده است. توان پردازشی این گوشی از طریق تراشه اسنپدراگون ۶۸۰ کوالکام به‌همراه ۸ گیگابایت رم و حداکثر ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی تامین می‌شود.

این دستگاه از سیستم دوربین پشتی دوگانه شامل سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و حسگر کمکی ۲ مگاپیکسلی جهت استخراج اطلاعات مربوط به عمق صحنه بهره می‌گیرد. ناچ تعبیه شده در قسمت جلویی گوشی از دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی منفرد میزبانی می‌کند.

هواوی Enjoy 60X به گونه‌ای ساخته شده که امکان استفاده کاربران از گوشی برای مدت بیش از یک روز کامل را فراهم می‌کند. انتظار می‌رود که باتری ۷۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی این گجت حتی در صورت استفاده متوسط تا سنگین نیز کاربران را از اتصال گوشی به شارژر برای مدت حداقل ۲ روز بی‌نیاز کند.

با این‌حال شارژ دستگاه احتمالا مدت بیش‌تری زمان خواهد برد؛ چرا که توان ورودی به حداکثر ۲۲.۵ وات می‌رسد.

نکته جالب توجه اینکه نسخه ۵۱۲ گیگابایتی گوشی از فناوری شارژ معکوس در بستر کابل با توان ۲۲.۵ وات پشتیبانی می‌کند؛ قابلیتی که بی‌تردید بسیار چشمگیر به‌نظر می‌رسد. از جنبه نرم‌افزاری نیز هواوی Enjoy 60X به‌صورت پیش‌فرض با سیستم‌عامل HarmonyOS 3.0 روانه بازار می‌شود.

این گوشی با ۵ مدل رنگی مختلف ارائه شده و بسته به گزینه مورد نظر کاربر از پوشش پلاستیکی یا چرم مصنوعی استفاده خواهند کرد.

گوشی هواوی Enjoy 60X با باتری قدرتمند 7000 میلی‌آمپرساعتی رسما معرفی شد

مدل نارنجی و یکی از گزینه‌های مشکی رنگ دارای روکش چرمی بوده و مدل‌های سفید، سبز و یکی دیگر از گزینه‌های مشکی رنگ مجهز از پنل پلاستیکی ساده هستند.

جزئیات مربوط به قیمت‌گذاری و زمان عرضه این محصول هنوز اعلام نشده است. بعلاوه هنوز مشخص نیست که آیا هواوی Enjoy 60X در خارج از بازار چین نیز عرضه خواهد شد یا خیر.

گوشی هواوی Enjoy 60X با باتری قدرتمند 7000 میلی‌آمپرساعتی رسما معرفی شد

از سوی دیگر کمپانی چینی از دستبند تناسب اندام جدید خود موسوم به هواوی بند ۸ نیز رونمایی کرد. این گجت با پیشرفت‌های نسبی در مقایسه با مدل نسل قبلی خود عرضه شده و از سخت‌‌افزاری عمدتا مشابه استفاده می‌کند. وزن دستبند جدید بدون احتساب بند در مقایسه با مدل پیشین کاهش یافته و از ۱۶ به ۱۴ گرم رسیده است. با این‌حال هواوی بند ۸ کماکان مجهز به یک نمایشگر اولد ۱.۴۷ اینچی با رزولوشن ۱۹۴×۳۶۹ پیکسل است.

هواوی بند ۸ دارای لبه‌های جانبی صاف‌تر و ظاهری بلوکی‌شکل‌تر بوده و احتمالا آن روی دست نیز آسان‌تر از گذشته خواهد بود. هواوی روی ارائه قابلیت‌های مضاعف برای دستبند جدید خود تمرکز نموده است.

گوشی هواوی Enjoy 60X با باتری قدرتمند 7000 میلی‌آمپرساعتی رسما معرفی شد

این امکانات شامل ردیاب ارتقایافته هواوی موسوم به TruSleep 3.0، ردیاب TruSeen 5.0 برای پایش ضربان قلب و سایر عملکردهای مربوط به بدن و ردیاب TruSport با قابلیت تشخیص ۱۰۰ فعالیت ورزشی مختلف هستند.

همچنین نرم‌افزار مورد استفاده به کاربران امکان می‌دهد تا واچ فیس دستگاه را مطابق سلیقه خود سفارشی نمایند؛ چرا که آنها به بیش از ۱۰۰۰ تنظیم از پیش تعریف شده دسترسی خواهند داشت. تعدادی از واچ فیس‌ها از مشخصه نمایشگر همیشه روشن پشتیبانی می‌کنند.

گوشی هواوی Enjoy 60X با باتری قدرتمند 7000 میلی‌آمپرساعتی رسما معرفی شد

این دستبند با مدل‌های رنگی سبز، مشکی و صورتی روانه بازار شده و ورژن‌های فاقد NFC و دارای NFC آن نیز به‌ترتیب با قیمت‌گذاری ۲۶۹ و ۳۰۹ یوان قابل سفارش خواهند بود. همچنین ورژن نارنجی/مشکی این محصول مجهز به بند پارچه‌ای بوده و با برچسب قیمتی ۲۷۹ یوان (برای مدل فاقد NFC) و ۳۱۹ یوان (برای مدل دارای NFC) در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد.

پیش‌فروش این گجت از دیروز آغاز شده و نقل و انتقالات آن نیز پس از روز ۲۶ آوریل (۶ اردیبهشت ماه) شروع می‌شود. نسخه ویژه نارنجی‌ رنگ نیز در روز ۳۱ مه (۱۰ خرداد ماه) روانه بازار خواهد شد.

گوشی هواوی Enjoy 60X با باتری قدرتمند 7000 میلی‌آمپرساعتی رسما معرفی شد

 منبع: آی تی رسان

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا