یکی از بهترین ویژگی‌های اندروید به iOS ۱۷ اضافه می‌شود

سیستم عامل iOS ۱۷ که قرار است در کنفرانس جهانی ۲۰۲۳ طراحان اپل رونمایی شود، از یکی از بهترین ویژگی‌های اندروید پشتیبانی خواهد کرد.

موبنا – گفته می‌شود کنفرانس جهانی ۲۰۲۳ طراحان اپل یکی از بزرگترین رویدادهای اپل در تاریخ خواهد بود که قرار است در جریان آن، این شرکت نخستین نسل هدست واقعیت ترکیبی خود را معرفی کند. همچنین اپل از سیستم عامل iOS ۱۷ رونمایی خواهد کرد. انتظار نمی‌رود اپل ویژگی‌های جدید زیادی در iOS ۱۷ معرفی کند اما یک ویژگی جدید این سیستم عامل، امکان سایدلودینگ اپلیکیشن‌ها خواهد بود.

سایدلودینگ، فرآیند نصب اپلیکیشن خارج از فروشگاه اپ استور خواهد بود.

کنفرانس جهانی طراحان اپل در ژوئن هر سال شاهد معرفی جدیدترین نسخه سیستم عامل این شرکت است. اما این بار تغییراتی که اپل در iOS ۱۷ انجام خواهد بود، به جای معرفی ویژگی‌های جدید، بیشتر در چارچوب الزامات رگولاتوری بوده است.

مارک گورمان، خبرنگار فناوری تائید کرده است که اپل iOS ۱۷ را به همراه iPadOS ۱۷ و watchOS ۱۰ معرفی خواهد کرد. به گفته گورمان، iPadOS و iOS قابلیت‌های جدید مهمی نخواهند شد و در عوض، بهبودهای جزئی پیدا می‌کنند که خواسته‌های کاربران را اجابت می‌کند.

نوشته های مشابه

بعلاوه، گورمان می‌گوید اپل با کار کردن روی اصلاح iOS، فراتر از کنفرانس جهانی طراحان این شرکت سر و صدا به پا خواهد کرد و این ویژگی، همان طور که حدس می‌زنید، امکان سایدلودینگ است.

بر اساس گزارش وب سایت گیزl,چاینا، اپل پیش از این اعلام کرده بود که خود را برای تغییرات قانون اتحادیه اروپا آماده می‌کند. قانون بازارهای دیجیتال این بلوک، اپل را مجبور می‌کند به فروشگاه‌های اپلیکیشن شخص ثالث اجازه فعالیت دهد و با iOS ۱۷، اپل خود را برای رعایت این قانون آماده می‌کند.

 منبع: ایسنا

دکمه بازگشت به بالا