پولستار ۴ با قیمت ۶۰ هزار دلار معرفی شد (+عکس)

پولستار ۴ شیشه عقب ندارد و سقف شیشه ای آن تا ستون آخر (یا محل قرار گیری سر سرنشین های ردیف عقب) ادامه دارد و منظره ای یکپارچه را ایجاد می کند.

موبنا پولستار ۴ جدیدترین محصول این برند است که از منظر اندازه و قیمت بین پولستار ۲ و پولستار ۳ قرار خواهد داشت. کراس اوور کامپکت مذکور همچنان از زبان طراحی اختصاصی و جذاب پولستار استفاده می کند و کدهای دقیقی از مفهومی پولستار پریسپت در آن قابل مشاهده است.

پولستار ۴ در تریم های تک موتور و همچنین دو موتور الکتریکی قابل سفارش می شود. تریم پرچمدار پولستار ۴ برابر با ۵۴۴ اسب بخار خروجی و ۶۸۶ نیوتن متر گشتاور دارد. خودرو طی ۳.۸ ثانیه از حالت توقف به سرعت ۱۰۰ کیلومتر برساعت می رسد تا لقب سریع ترین محصول برند پولستار را نیز در اختیار داشته باشد، حتی با وجود اینکه پولستار ۱ قدرت پیشرانه بیشتری دارد!

تریم تک موتور پولستار ۴ که نیرو را به محور عقب انتقال می دهد، حدود ۲۷۲ اسب بخار  خروجی و ۳۴۳ نیوتن متر گشتاور دارد.

برد حرکتی تریم تک موتور حدود ۴۸۲ کیلومتر محاسبه شده است. در هر دو تریم از بسته باتری ۱۰۲ کیلووات ساعت استفاده شده که از شارژ دی سی ۲۰۰ کیلوواتی و ای سی ۲۲ کیلوواتی پشتیبانی می کند. سیستم باتری از قابلیت شارژر ریورز نیز برخوردار است.

پولستار 4 با قیمت 60 هزار دلار معرفی شد/ خودرویی که شیشه عقب ندارد! (+عکس)

پولستار 4 با قیمت 60 هزار دلار معرفی شد/ خودرویی که شیشه عقب ندارد! (+عکس)

برای پولستار ۴ قابلیتی در نظر گرفته شده که براساس آن، راننده می تواند شرایط مصرف انرژی در خودرو را انتخاب کند: افزایش برد حرکتی یا توان بالای پیشرانه.

در پولستار ۴ مجهز به ۲ موتور الکتریکی از سیستم تعلیق نیمه فعال یا تطبیقی استفاده می کند. رینگ های آلومینیومی اختصاصی نیز با توجه به آپشن در اندازه های ۲۰، ۲۱ و ۲۲ اینچی ارائه می شوند.

شیشه های بدون فریم و دستگیره درب پاپ آپ از دیگر ویژگی های نمای جانبی پولستار۴ است.

پولستار ۴ شیشه عقب ندارد و سقف شیشه ای آن تا ستون آخر (یا محل قرار گیری سر سرنشین های ردیف عقب) ادامه دارد و منظره ای یکپارچه را ایجاد می کند.

خودرو از منظر ابعاد برابر با ۴۸۳۹ میلیمتر در طول، ۲۱۳۹ میلیمتر در عرض و ۱۵۴۴ میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محورهای آن ۲۹۹۹ میلیمتر است.

پولستار ۴

پولستار ۴ در بخش ایمنی مجهز به ۹ کیسه ایمنی هوا، ۱۲ دوربین، یک رادار و ۱۲ سنسور اولترا سونیک است. نمایشگر ۱۰.۲ اینچی پشت فرمان و ۱۴.۷ اینچی هداپ اطلاعات مورد نیاز راننده را در اختیارش قرار می دهند. نمایشگر هداپ مذکور از فونت و رنگ های بسیار جذابی پشتیبانی می کند.

نمایشگر ۱۵.۴ اینچی تنظیمات سیستم سرگرمی در مرکز کنسول اصلی جلو یکی دیگر از جذابیت های فناورانه پولستار ۴ است که با سیستم عامل اندروید کار می کند. اینجا تجربه دلچسبی از گوگل پلی، گوگل مپس و دستیار هوشمند گوگل در اختیار راننده قرار می گیرد.

اپل کارپلی نیز فعال است و همچنین سیستم صوتی با ۱۲ اسپیکر از برند حرفه ای هارمن کاردون نیز قابل سفارش است. امکان سفارش ۲ اسپیکر برای هر استراحتگاه سر در صندلی ها جلو نیز در نظر گرفته شده که تعداد اسپیکرها را به عدد ۱۶ می رساند.

امکان سفارش بسته های آپشن بسیار متنوعی برای پولستار ۴ در نظر گرفته شده که از رنگ بدنه، سقف شیشه ای الکتروکروماتیک، نورپردازی داخلی پیشرفته تر، ماساژور صندلی ها و … را شامل می شود.

سیستم ترمز برمبو با جزئیات طلایی رنگ، کمربندهای متفاوت و رینگ ۲۲ اینچی نیز بخش دیگری از آپشن جذاب این خودرو محسوب می شوند.

قیمت پایه احتمالی پولستار ۴ حدود ۶۰ هزار دلار پیش بینی می شود.

 منبع: عصرایران
دکمه بازگشت به بالا